728 x 90

مجلهٔ فرانسوی کانار آنشنه: «تظاهرات بزرگ برای ایران آزاد» - رئیس پلیس پاریس قصد دارد گردهمایی اعلام‌شده را منع کند

تظاهرات ایرانیان آزاده - عکس از آرشیو
تظاهرات ایرانیان آزاده - عکس از آرشیو

مجلهٔ فرانسوی کانار آنشنه

یک «تظاهرات بزرگ برای ایران آزاد» برای «جدایی دین و دولت»

و «ادای احترام به‌زنان پیشتاز ایرانی»

موضوع راهپیمایی برنامه‌ریزی شده برای اول ژوئیه در منطقهٔ انولید است

که کمیتهٴ برگزار کننده به‌آن فراخوان داده‌اند

 

کمیتهٴ برگزار کننده یک نامهٔ دو صفحه‌یی دریافت کرده است‌

که در تاریخ ۱۵ژوئن توسط رئیس پلیس پاریس لوران نونز امضا شده است

که «قصد دارد» تحت یک استدلال عجیب و غریب

«گردهمایی اعلام‌شده را منع کند»

 

چهار روز قبل از این پرت و پلاگویی در ۱۱ژوئن

اسدالله اسدی مغز متفکر حملهٔ خنثی شدهٔ ۲۰۱۸

و «دیپلمات سابق» مستقر در اتریش با پیروزی وارد تهران شد

و در آنجا شخصاً توسط وزیر امور خارجه مورد استقبال قرار گرفت

یک آزادسازی زودرس و رخدادی انفجاری!

 

یک «تظاهرات بزرگ برای ایران آزاد» برای «جدایی دین و دولت» و «ادای احترام به‌زنان پیشتاز ایرانی»؛ این موضوع راهپیمایی برنامه‌ریزی شده برای اول ژوئیه در منطقهٔ انولید است که کمیتهٴ برگزار کننده به‌ریاست شهردار پیشین منطقهٔ یک پاریس از حزب جمهوریخواه ژان‌ فرانسوا لوگاره و نمایندهٔ مجلس از حزب رنسانس سیلون مایار، رئیس افتخاری لیگ حقوق‌بشر هانری لوکلر و نمایندهٔ پیشین ژیلبر میتران به‌آن فراخوان داده‌اند، دست در دست مبارزان سازمان مجاهدین خلق ایران به‌رهبری مریم رجوی که در اور سوراواز مستقر است.

ولی کمیتهٴ برگزار کننده یک نامهٔ دو صفحه‌یی دریافت کرده است که در تاریخ ۱۵ژوئن توسط رئیس پلیس پاریس لوران نونز، امضا شده است که «قصد دارد» تحت یک استدلال عجیب و غریب «گردهمایی اعلام‌شده را منع کند».

این تظاهرات جایگزین گردهمایی سالانه سازمان مجاهدین در ویلپنت است که بر فراز آن «تهدید امنیتی خیلی مشخص» از زمان قیامی که در سپتامبر۲۰۲۲ در ایران واقع شد، وجود دارد... .

در تأیید این استدلال می‌گوید: نسخهٔ ۲۰۱۸ این گردهمایی - ۴سال قبل از قیام!- «کم مانده بود که مورد سوءقصد با بمب واقع شود» که با دستگیری یک کوماندو در بروکسل که مواد انفجاری را داشت خنثی شد.

در عین‌حال، با این‌که این اقدام حمله در آخرین لحظه خنثی شد، این گردهمایی در آن زمان به‌هیچ‌وجه ممنوع نشد، بلکه به‌زیبایی و خوبی روز ۳۰ژوئن برگزار شد.

لوران نونز در کفهٴ ترازو این‌را اضافه می‌کند: «ریسک‌های فعلی و واقعی» شلیک گلوله واقعی و کوکتل مولوتف علیه یک ساختمان شورای ملی مقاومت در سنت‌اوئن لومون در روزهای ۳۱می و ۱۱ژوئن (صورت گرفت).

حال آن‌که این حملات شبانه حتی منجر به‌این نشد که یک حفاظت استاتیک در مقابل ساختمان‌ِ مورد تهدید مستقر شود...

چهار روز قبل از این پرت و پلاگویی، در ۱۱ژوئن، اسدالله اسدی، مغز متفکر حملهٔ خنثی شدهٔ ۲۰۱۸ و «دیپلمات سابق» مستقر در اتریش، با پیروزی وارد تهران شد و در آنجا شخصاً توسط وزیر امور خارجه مورد استقبال قرار گرفت.

به‌رغم این‌که وی در فوریة۲۰۲۱ در بروکسل به ۲۰سال زندان محکوم شده بود، (اسدی) با یک مددکار بلژیکی که فرصت‌طلبانه در فوریة۲۰۲۲ در چهارچوب «دیپلوماسی گروگانگیری» که آشکارا توسط (رژیم) ایران انجام می‌شود، ربوده شده بود.

یک آزادسازی زودرس و رخدادی انفجاری!

(مجله کانار آنشنه اول تیر ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f88fe70f-4379-492e-94c2-72c28f6110a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات