728 x 90

مجلس ارتجاع - اذعان به درماندگی نظام در برابر شعله‌های سرکش قیام

مجلس رژیم
مجلس رژیم

مجلس ارتجاع- ۱۸ آبان۱۴۰۱

  • زوزه‌های وحشت علیه قیام و مجاهدین و اذعان به درماندگی نظام در برابر شعله‌های سرکش قیام سراسری و محکومیت جهانی دیکتاتوری آخوندی
  • گودرزوند چگنی: اعضای محترم مجالس آمریکا و کشورهای اروپایی به‌یاد بیاورید مجاهدین به‌محض پذیرش قطعنامه ۵۹۸ به شهرهای مرزی ایران حمله کردند. دولتهای شما و از جمله بخشی از نمایندگان مجالس آمریکا و اروپا با حشر و نشری که با این گروه داشتند حمایت خود را به‌صورت علنی اعلام کردند. دولتهای شما حتی کشتارهای هزاران نفر را نه تنها محکوم نکردند بلکه از همدردی هم امتناع ورزیدند.
  • ویس کرمی: استکبار ستون خیمه را نشانه گرفته است در همان زمان هم شیطان گروهی از جوانان ما را فریب داد که بعضاً از خانواده‌های محترم و مبارزی بودند.
  • آخوند حسینی کیا: دستگاه قضا باید با اقتدار و قاطعانه با محاربان برخورد کند دستگاه قضا و مجموعه‌های امنیتی در مقابل یک آزمون بزرگ قرار دارند
  • فاضلی: اقدام غیرقانونی مسئولی در چابهار و عدم اقدام قانونی و بموقع مسئولان سبب نگرانی و خشم مردم گردید. حادثه شوم ۸مهر باعث جان باختن جمع کثیری از مردم بیگناه شد.

 

گودرزوند چگنی، مجلس ارتجاع ۱۸ آبان ۱۴۰۱

اعضای محترم مجالس آمریکا و کشورهای اروپایی، شما اگر جای ملت بزرگ ایران اسلامی بودید چه نگاهی به دولتهای خودتان می‌داشتید؟ به یاد بیاورید یک گروه تروریستی به نام سازمان مجاهدین خلق که در ایران به نام سازمان منافقین شناخته می‌شوند هشت سال با حمایت دولتهای شما در عراق با مردم ایران جنگیدند و به‌محض پذیرش قطعنامه ۵۹۸ با حمله به شهرهای مرزی ایران دولتهای شما و از جمله بخشی از نمایندگان مجالس آمریکا و اروپا با حشر و نشری که با بخشی از مسئولان زن این گروه تروریستی داشتند حمایت خود را به‌صورت علنی اعلام کردند و دولتهای شما حتی کشتارهای هزاران نفر را نه تنها محکوم نکردند بلکه از همدردی هم امتناع ورزیدند پس از استقرار دولت مردمی عراق دولتهای شما متأسفانه این گروه تروریستی را مورد حمایت قرار دادند و یک کشور اروپایی به‌نام آلبانی مستقر کردند.

ویس کرمی، مجلس ارتجاع ۱۸ آبان ۱۴۰۱

استکبار جهانی ستون خیمه را نشانه گرفته است.... در همان زمان هم شیطان گروهی از جوانان ما را فریب داد که بعضاً از خانواده‌های محترم و مبارزی بودند.

جمهوری اسلامی چاره‌ای ندارد جز این‌که معاش و معاد را توأما فراهم کند به همین منوال کسی حق ندارد به بهانه مشکلات اقتصادی به ارزشهای اسلامی و ملی دهن کجی کند و دیگری مجاز نیست که مشکلات معیشتی مردم را به گفتاردرمانی و دعا درمانی حواله نمودند لذا پیشنهاد می‌کنم آب در هاون نکوبند و انتقادات برادران اهل سنت را به اختلافات مذهبی یا مخالفت با اصل نظام تعبیر نکنند.

فاضلی، مجلس ارتجاع ۱۸ آبان ۱۴۰۱

اقدام غیرقانونی مسئولی در چابهار و عدم اقدام قانونی و بموقع مسئولان سبب نگرانی و خشم مردم گردید و فرصت را برای کسانی به‌وجود آورد که آرامش و توسعه بلوچستان را بر نمی‌تابند و با هدف گیری مکان مقدس نماز جمعه و طعمه قرار دادن جمعی از نمازگزاران حادثه شوم هشت مهر و جان باختن جمع کثیری که طبعاً تعداد کثیری بیگناه بودند شدند.

راستینه، مجلس ارتجاع ۱۸ آبان ۱۴۰۱

آیا آن مقام مسئول آنهایی که به برکت اعتماد مردم و هزینه‌های بیشمار و خونهای مظلوم بر زمین ریخته بر سر سفره نظام نشسته‌اند آیا حق دارند در جایگاه اپوزیسیون نظام بنشینند؟؟! آرمانهای انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک امامین انقلاب را نقد کنند؟ آیا می‌شود نماینده مجلس باشی یا وزیر باشی یا مسئولی بر کرسی صدارت باشی آنگاه به جای پاسخگویی و تبیین قانون و بصیرت‌افزایی و باز کردن گره ذهنی دانشجویان و جوانان عزیز در جایگاه نقد مسلمات دین و اندیشه‌های تابناک امامین انقلاب خود را قرار دهی؟

مقام مسئولی در جمع دانشجویان تکیه‌اش بر استقلال فکری و آزاد اندیشی ست اما نمونه‌ای که ذکر می‌کند در خصوص حجاب کلمهٔ الحق... است و بعد می‌گوید اصلاحات نیاز است الآن باید عملیاتی شود و بعد سه دسته را مخالف اصلاحات مد نظر معرفی می‌کند یک عده نمی‌فهمند یک عده وضع فعلی به نفع شان است و یک عده به‌دنبال رزومه جهت تأیید صلاحیت آن دوازده نفر هستند آقای عزیز اولاً اگر آن جایگاه دوازده نفر! نبود میراث خمینی کبیر به‌دست تکنوکرات ها و منحرفین صدها بار به تاراج رفته بود.

اما آقای وزیر ورزش و جوانان سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ندای ملکوتی هویت ملی ما است اگر بازیکنی در تیمهای ملی از خواندن سرود ملی خجالت می‌کشد شایستگی نمایندگی این ملت را ندارد.

قادری، مجلس ارتجاع ۱۸ آبان ۱۴۰۱

افرادی که به پرچم و مواد قانون اساسی بی‌احترامی می‌کنند حق نمایندگی کشور در داخل و یا خارج کشور در صحنه‌های ورزشی یا غیرورزشی را ندارند و باید از آنها سلب نمایندگی کرد.

حسینی کیا، مجلس ارتجاع ۱۸ آبان ۱۴۰۱

آخوند حسینی‌کیا نماینده مجلس: دسته دوم اغتشاشگران آموزش دیده وصل به سرویسهای جاسوسی هستند که دستگاه قضا باید با اقتدار و قاطعانه با این محاربان برخورد کند خواست مردم در سیزده آبان برخورد قاطع با اغتشاشگران بود لذا دستگاه قضا و مجموعه‌های امنیتی در مقابل یک آزمون بزرگ قرار دارند.

(خبرگزاری دانشجوی رژیم: ۱۸آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/62ef4fdf-2954-4205-b04a-7acfe550691a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات