728 x 90

مجری تلویزیون رژیم: سرود ملی [نظام] موسیقی آنرا با چی زدند؟ با درب دبه که نمی‌زنند

ممنوعیت ورود آلات موسیقی به ایران
ممنوعیت ورود آلات موسیقی به ایران

به‌دنبال موضع‌گیری ارتجاعی و ضدفرهنگی آخوند کاظم موسوی عضو مجلس رژیم درباره «ممنوعیت ورود آلات موسیقی»، محمد دلاوری مجری برنامه تلویزیون شبکه۵ رژیم برای ماستمالی حرفهای آخوند مرتجع گفت: «گاهی اوقات آدم تعجب می‌کند! اصلاً سرود ملی ما موسیقی آن را پس با چی زدند؟ با درب دبه که نمی‌زنند».

مجری برنامه تلویزیون حکومتی گفت: موسوی نامی، نایب‌رئیس اول کمیسیون اقتصادی یک مصاحبه کرده که من امیدوارم اشتباه باشه، یعنی ایشان بیاید توضیح بده که اصلاً اشتباه برداشت کرده خبرنگار، گفته که ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست چون کشور ما جمهوری اسلامی است. . نفهمیدم حرف اصلاً معنی‌اش چیه؟... آلات موسیقی نباید بیاید تو کشور ما؟

وی افزود: نمی‌دانم این نتایج را شما از کجا می‌گیرید گاهی اوقات آدم تعجب می‌کند! اصلاً سرود ملی [نظام] موسیقی آن را پس با چی زدند؟ با درب دبه که نمی‌زنند که خب ابزار موسیقی دارند می‌زنند دیگه! یعنی چی؟ بعد گفتند که موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل این‌قدر مهم نیستند که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج بکنیم. خب شما نکن برادر عزیز اصلاً کی از شما خواست که وقت خودت را بگذاری و وقتت را برای چیزهای دیگر بگذار...

بعد بنده صلاح نمی‌دانم که این لوازم به کشور وارد شود، عزیزم کی اصلاً از شما صلاح خواست؟ شما یک رأی دارید در مجلس رأی خودت را بده و برو دیگه صلاح مملکت را که شما تعیین نمی‌کنید که! یک طوری حرف می‌زنید که گویا این مملکت قطب‌بندی هست.

خاطرنشان می‌شود آخوند کاظم موسوی گفت: افرادی که به‌دنبال آلات موسیقی یا امیال شخصی خودشان هستند، می‌توانند از ایران بروند. ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست چون کشور ما جمهوری اسلامی است. چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به کشور وارد شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل آن‌قدر مهم نیستند که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج کنیم.

۹ آذر۱۴۰۰ مهدی میراشرفی، رئیس گمرک رژیم در گفتگویی خبر ممنوعیت کالایی را اعلام کرد که تا پیش از آن کسی از این ممنوعیت خبر نداشت. "آلات موسیقی جزو کالاهای گروه چهاری است که ورود آن به کشور ممنوع است." این در حالی است که کمی بعد غلام‌علی آهنکوب‌نژاد، رئیس اتحادیه عینک‌سازان و عینک‌فروشان اهواز اعلام کرد که ورود "عینک آفتابی" هم به کشور ممنوع شده و این کالا جزء کالاهای لوکس حساب می‌شود!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75a5cf10-59ad-4fca-813f-a2aba653f421"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات