728 x 90

مایک پنس:‌ از حق مردم ایران برای اعتراض حمایت می‌کنیم و در کنار آنها ایستاده‌ایم

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا
مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از اعتراضات در ایران در حساب توئیتری خود نوشت: خشونت توسط رژیم ایران علیه مردم خودش غیرقابل قبول است، ما در کنار مردم ایران ایستاده‌ایم.

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه ۱۵مرداد۹۷بعد از شروع اعمال تحریمها علیه رژیم ایران اقدام به ارسال دو پیام توئیتری علیه رژیم ایران، تهدیدات منطقه‌یی و اتمی آن و محکوم کردن سرکوب مردم توسط رژیم کرد.

 

حساب توییتری مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا - ۱۵مرداد ۱۳۹۷- ۶اوت ۲۰۱۸

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا: «خشونت توسط رژیم ایران علیه مردم خودش غیرقابل قبول است. ایرانیان حق مخالفت با رژیمی را دارند که میلیاردها دلار هزینه برای حمایت و پشتیبانی از دیکتاتورها و تروریستها در خارج می‌کند در حالیکه مردم خودش برای داشتن شغل، فرصت و آزادی فریاد بر می‌آورند. ما در کنار مردم ایران ایستاده‌ایم!»

 

 

مایک پنس: ما با رفتار شرورانه رژیم ایران در منطقه مقابله می‌کنیم

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید: بعد از بیرون کشیدن از توافق اتمی با رژیم ایران آمریکا  رویکرد جدیدی در منطقه خواهد داشت.

مایک پنس طی مصاحبه‌یی با شبکه سی بی‌اس ۲۰ اردیبهشت ۹۷ گفت:

ما این هفته پیامی قوی به رژیم  ایران  دادیم زمانی که رئیس‌جمهور ترامپ  تصمیم گرفت از توافق اتمی با این رژیم بیرون بکشیم.

ما معتقدیم  با بیرون کشیدن از توافق اتمی ایران از رهبری این منطقه عقب نکشیده‌ایم. بلکه رویکرد جدیدی نسبت به منطقه اتخاذ کردیم.  این توافقی به‌غایت ناقص بود که هیچ  کاری برای کنترل حمایت از تروریسم و فعالیتهای شرورانه رژیم ایران نکرد و هیچ کاری برای کنترل جاه‌طلبیهای موشک بالستیک این رژیم انجام نداد.

 در این توافق بعد از ۷سال که بگذرد رژیم ایران هیچ محدودیتی در توسعه توانایی تسلیحات اتمی‌اش نخواهد داشت. ما احساس می‌کردیم مهم است از این توافق به‌غایت ناقص اتمی بیرون بکشیم.  کنترل دخالت  فوق‌العاده شرورانه رژیم ایران و حمایت آن از تروریسم ضروری است.

اشتباه نکنید! توافق اتمی رژیم ایران اجازه بازگشت ۱۵۰میلیارد دلار و یک و هشت دهم میلیارد دلار پول نقد را به رژیم  ایران داد. این توافق نفوذ تجاوزکارانه رژیم ایران در سراسر این منطقه را نه تنها کنترل نکرد بلکه دقیقاً به همین دلیل این رژیم اکنون در سوریه است. دقیقاً بهمین دلیل است که شما نیروهای رژیم ایران و موشکهای آن را می‌بینید که در سوریه مستقرند در حالی که این کشور در یک جنگ خونین داخلی درغلطیده است.

 پرزیدنت ترامپ معتقد به صلح از طریق قدرت است. با بیرون کشیدن از توافق اتمی او این را در صحنه جهانی روشن ساخت که ما وارد توافقات ناقص نمی‌شویم.  

واقعیت این است که توافق اتمی تنها توانایی رژیم ایران را در دستیابی به تسلیحات اتمی به تأخیر انداخت. من کاملاً انتظار دارم  وقتی رهبری کره شمالی به تصمیم پرزیدنت نگاه می‌کند آنها دو چیز را می‌بینند. یکم آنها می‌بینند که او مردیست که پای حرف خود می‌ایستد.

رئیس‌جمهور ترامپ به مردم آمریکا گفت این توافق یک فاجعه بوده و ما باید بیرون بکشیم. او پای حرف  خود ایستاد. این مهم است.

 

مایک پنس رژیم آخوندی را یک دیکتاتوری و حکومت اصلی حامی تروریسم در جهان خواند

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا رژیم آخوندی را یک دیکتاتوری و حکومت اصلی حامی تروریسم در جهان خواند، و گفت:
«امروز من پیام دیگری دارم؛ یک پیام بهتر، از مردم آمریکا به ملت پرافتخار و بزرگ ایران: ما دوست شما هستیم و آن روز دارد فرا می‌رسد که شما از این رژیم شرور که رویاهایتان را خفه می‌کند و امیدهایتان را به‌خاک می‌سپارد رها خواهید شد».

معاون رئیس‌جمهور آمریکا، تأکید کرد: «جهان بار دیگر شاهد آن است که رژیم بی‌رحم (حاکم بر) ایران فقط یک دیکتاتوری است که می‌خواهد با سلطه بر مردم آنها را از بنیادی‌ترین حقوقشان محروم کند. این رژیم خطرناک در سراسر منطقه هرج و مرج ایجاد می‌کند. فقط در سال گذشته و در حالی که شهروندانش فریاد کمک برای نیازمندی‌های پایه‌یی سر می‌دادند، (رژیم) ایران بیش از ۴میلیارد دلار را خرج فعالیت‌های شرورانه در سوریه، لبنان و سایر نقاط سراسر منطقه کرد».

معاون رئیس‌جمهور آمریکا افزود: توافق اتمی (با رژیم) ایران یک فاجعه است و ایالات متحده دیگر این توافق معیوب را تأیید نخواهد کرد... هم‌چنان که پرزیدنت ترامپ روشن ساخته است، اگر توافق اتمی (با رژیم) ایران اصلاح نشود، ایالات متحده فوراً از این توافق خارج خواهد شد... ما هم‌چنین حمایت (رژیم) ایران از تروریسم و تلاش‌های بی‌رحمانهٴ این رژیم برای سرکوب مردم را دیگر تحمل نخواهیم کرد».
 
مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر حمایت خود را از قیام مردم ایران ابراز کرد.
وی در توئیتر خود نوشت:‌ مقاومت جسورانه و فزاینده مردم ایران امروز به همه کسانی که برای آزادی مبارزه می‌کنند امید و ایمان می‌بخشد.
ما آنها را تنها نباید بگذاریم و نخواهیم گذاشت. مادامی که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و من معاون رئیس‌جمهور هستم، ایالات متحده آمریکا اشتباه شرم‌آور گذشته را که کناری ایستادند و مقاومت قهرمانانه مردم ایران را که با رژیم بیرحمشان می‌جنگیدند، نادیده گرفتند تکرار نمی‌کنیم.
 
مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا با اعلام حمایت از قیام‌کنندگان ایرانی گفت:‌ «رئیس‌جمهور آمریکا و من در کنار تظاهرکنندگان صلح‌آمیز در ایران که صدای خود را برای آزادی بلند کرده‌اند، می‌ایستیم. ما بازداشت بی‌گناهان را محکوم می‌کنیم. زمان آن رسیده است که رژیم ایران به فعالیت‌های تروریستی خود، فساد و بی‌اعتنایی به حقوق‌بشر پایان دهد.
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e88b56a4-2746-4667-a0ad-c0b613fa68e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات