728 x 90

مایک پنس: رئیس‌جمهور (بعدی) ایالات‌متحده باید به‌مردم ایران پیام بدهد که ما با شما هستیم

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور قبلی آمریکا
مایک پنس معاون رئیس‌جمهور قبلی آمریکا

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور قبلی آمریکا طی جلسه‌یی در دانشگاه جرج تاون دیکتاتوری آخوندی را حکومت اصلی حامی تروریسم در جهان خواند، و گفت: «ما از توافق اتمی (با رژیم) ایران خارج شدیم. دولت بایدن ۲.۵سال گذشته را صرف این کرده که به‌طور علنی و خصوصی از آخوندها در ایران التماس کند به‌این توافق برگردند. انتقال ۶میلیارد دلار به‌دیکتاتورها و مستبدین در تهران به‌ازای آزادی شش آمریکایی، غیروجدانی بود هرگز نباید برای گروگانهای آمریکایی باج بدهید.

پنس اضافه کرد: «(رژیم) ایران حکومت اصلی حامی تروریسم نه‌فقط در آن منطقه بلکه در جهان است. و من فکر می‌کنم کاملاً ضروری است که رئیس‌جمهور بعدی ایالات متحده نسبت به‌این موضوع روشن‌بین باشد و به‌سیاست منزوی‌کردن (رژیم) ایران بازگردد.

رئیس‌جمهور ایالات‌متحده باید یک پیام بسیار بلند به‌مردم ایران بفرستد که ما با شما هستیم. حقیقت این است که اکثریت مردم در ایران زیر ۴۰سال سن دارند. این جمعیت جوانی است. جمعیتی است که می‌خواهد آزادانه نفس بکشد. به‌اعتراضاتی که در خیابان‌ها روی داده، به‌ویژه به‌زنان شجاع در ایران بنگرید که در دو سال گذشته تحت آزار و اذیت قرار گرفته و زندانی شده‌اند و آخوندها سعی کرده‌اند آنها را سرکوب کنند و به‌سکوت بکشانند. ما باید پیامی به‌مردم ایران بفرستیم که ما با شما هستیم، طرفدار شما هستیم و می‌خواهیم آزادی شما را ببینیم، اما در عین‌حال برای (رژیم) ایران روشن کنیم که نفوذ شرورانهٔ آنها را تحمل نخواهیم کرد و هرگز دستیابی آنها را به‌سلاح اتمی تحمل نمی‌کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/96ae3611-4eac-4fc0-8da2-e418621b854b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات