728 x 90

مایک پمپئو: ضعف و ناآگاهی دشمنان نمی‌تواند آمریکا را از راهبردهای خود منصرف کند

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا

مایک پمپئو وزیر امور خارجه سابق آمریکا، در مقاله‌یی که در وبسایت aclj منتشر شده است به ضعف و ناآگاهی دشمنان آمریکا اشاره کرده است و معتقد است که این ویژگی‌ها نمی‌توانند کشور را از راهبردهای خود منصرف کنند.

پمپئو معتقد است که در حالی که ضعیفی و ناتوانی دشمنان آمریکا در درک و شناخت صحیح نیازها و توانمندی‌های آن وجود دارد، این ویژگی‌ها تأثیر ضعیفی بر راهبردهای آمریکا خواهند داشت. او به روش‌هایی که دولت ترامپ در گذشته برای حفظ مدل بازدارندگی و تنظیمات نظامی برای مقابله با دشمنان استفاده می‌کرد، اشاره کرده و بیان می‌کند که آگاهی کافی در مورد دشمنان ضروری است تا تهدیدهایی که برای آمریکا و منافع آن وجود دارد به‌خوبی مدیریت شوند.

او هم‌چنین توجه به این نکته دارد که خطرها و تهدیدها تنها به چین محدود نمی‌شوند، و اخیراً رژیم ایران اولین موشک مافوق صوتی خود را رونمایی کرده است که ادعا می‌کند قادر است سامانه‌های موشکی ضدبالستیک آمریکا و اسراییل را شکست دهد. پمپئو با اشاره به این موضوع، بیان می‌کند که در اختیار داشتن چنین تسلیحاتی از سوی رژیم ایران، تنها چند سال پس از امضای توافقنامه ابراهیم، خاورمیانه را درگیر جنگ می‌کند و خطر بزرگی را برای متحد آمریکا، اسراییل ایجاد می‌کند... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af54ec34-d40f-455c-a6fb-ce3fa2ff1ccd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات