728 x 90

مایک پمپئو: رژیم ایران هم‌اکنون «درگیر رفتار بد» است

مایک پمپئو وزیر خارجه قبلی آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه قبلی آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه قبلی آمریکا روز ۲۴مرداد در مصاحبه با فاکس نیوز درباره جنگ‌افروزیهای رژیم ایران در منطقه و مماشات دولت بایدن گفت: رژیم ایران هم‌اکنون «درگیر رفتار بد» است

مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا در پاسخ به این سؤال که چه چیزی پشت تأخیر پاسخ ایران وجود دارد؟ گفت: من فکر می‌کنم رژیم ایران همیشه سعی می‌کنند از هر اهرمی که دارند استفاده کنند، تا حداکثر لحظه را برای ایجاد درد بیابند. ما نباید فراموش کنیم ما می‌گوییم پاسخ ایران با تأخیر وجود دارد.

درست است که رژیم ایران تهدیدهایی که کرده است را هنوز انجام نداده است، ما در مورد آنچه که منتظر آن هستیم، صحبت می‌کنیم. رژیم ایران هم‌چنان با تمام قوا درگیر هستند. آنها آمریکایی‌ها را گروگان می‌گیرند. آنها اکنون یک کمپین ریاست‌جمهوری در داخل ایالات متحده را هک کرده‌اند. این چیزی نیست که ما منتظرش باشیم. رژیم ایران درگیر رفتار بد است، زیرا دولت آمریکا از تحمیل هزینه‌ به آنها خودداری کرده است.

مایک پمپئو در بخشهایی دیگر از مصاحبه خود با فاکس نیوز افزود: ما گاهی خیلی روی حماس تمرکز می‌کنیم و فراموش می‌کنیم که مشکل در تهران است. مشکل رهبری رژیم ایران است. و وقتی دولت بایدن در مورد آتش‌بس صحبت می‌کند، حماس هیجان زده می‌شود. تهران هیجان زده می‌شود زیرا این یک نتیجه عالی برای آنها است. آنها می‌توانند همان‌طور که قول داده‌اند تکرار کنند. آنها می‌توانند ۷ اکتبر را بارها و بارها و بارها تکرار کنند. فکر کردن به آتش‌بس احمقانه است. من همه آن اصطلاحات را می‌شنوم. من این درگیری دیپلماتیک را می‌بینم و فکر می‌کنم چه حماقتی است که آمریکا بپذیرد که رژیم ایران هزینه‌هایی را تحمیل می‌کند، ۱۲۰۰ اسراییلی را می‌کشد، گروگانهای آمریکایی را نگه می‌دارد، و ما به‌سادگی می‌گوییم، بیایید تلاش کنیم و به وضعیت موجود قبل از این برگردیم. این خطرناک است. این برای آمریکا خطرناک است و رژیم ایران احساس می‌کنند این پیروزی برای آنهاست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e982038e-5540-469b-8e97-e263a73967d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات