728 x 90

مایک پمپئو: به خامنه‌ای گفتیم بی‌واکنش نخواهیم ماند اقدام کردیم و قاسم سلیمانی را کشتیم

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا در گفتگویی با مؤسسه هادسون که توسط سایت این مؤسسه منتشر شد در پاسخ به سؤال مجری پیرامون سیاست بازدارندگی آمریکا گفت: «من برای شما مثالی می‌زنم که چگونه به بازدارندگی می‌رسید. ما در حال از دست دادن قدرت بازدارندگی در برابر ایران بودیم. آنها یک پهپاد را ساقط کرده بودند. آنها موشک‌های بالستیک را مستقیماً از ایران به سمت ابقیق در شرق عربستان شلیک کرده بودند. و ما اقدام کردیم و قاسم سلیمانی را کشتیم».
وی در ادامه این مصاحبه با اشاره به تحولات منطقه اضافه کرد: «تمام دنیا متوجه شدند. رئیس‌جمهور ترامپ می‌گوید اگر چند سلاح شیمیایی دیگر در سوریه شلیک کنید، ما اقدام می‌کنیم، من به یاد نمی‌آورم چند موشک تاماهاوک در آنجا فرود آوردیم. اگر ما بگوییم قصد داریم کاری انجام دهیم، عملاً آن را انجام خواهیم داد. به آیت‌الله [خامنه‌ای] گفتیم. به سلیمانی گفته بودیم. من برای آنها نامه نوشته بودم که شما به سفارت ما در بغداد حمله می‌کنید. ما بی‌واکنش نخواهیم ماند. ما شما را تعقیب می‌کنیم. تصمیم‌گیرندگان را پیدا می‌کنیم. و زمانی که ما واقعاً رفتیم و تصمیم‌گیرندگان را پیدا کردیم، تمام دنیا گفتند: اوه، خدای من. این افراد یا با دیگران متفاوت هستند یا دیوانه هستند یا ترکیبی از آنها. و آنها در مورد کارهایی که می‌گویند انجام خواهند داد جدی هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b04a047d-6f9a-41ca-b28b-9bdf592f8415"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات