728 x 90

مایک پمپئو از اقدام اتحادیه اروپا برای تحریم وزارت اطلاعات رژیم ایران استقبال کرد

فعالیتهای تروریستی رژیم ایران
فعالیتهای تروریستی رژیم ایران

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز سه‌شنبه ۱۸دی۹۷ از موافقت اتحادیه اروپا با تحریمهای وزارت اطلاعات رژیم ایران به‌دلیل سوءقصد تروریستی در اروپا استقبال کرد و نوشت: کشورهای اروپایی با اقدام امروز یک پیام روشن فرستادند که تروریسم تحمل نخواهد شد. ایالات متحده از تحریمهای جدید قویاً حمایت می‌کند و در کنار متحدان اروپایی‌مان می‌ایستد چرا که ما با یک تهدید مشترک مقابله می‌کنیم.

 

مایک پمپئو در پیامی توئیتری نوشت:

ایران و حزب‌الله از سال ۱۹۷۹ در اروپا اعمال تروریستی انجام داده‌اند. کشورهای اروپایی با اقدام امروز یک پیام روشن فرستادند که تروریسم تحمل نخواهد شد. ایالات متحده از تحریمهای جدید قویاً حمایت می‌کند و در کنار متحدان اروپایی‌مان می‌ایستد چرا که ما با یک تهدید مشترک مقابله می‌کنیم.

 

امروز، اتحادیه اروپا اولین تحریمهای خود علیه رژیم ایران از زمان توافقنامه هسته‌یی ایران را صادر کرد و هلند افشا کرد که ایران دستور ترور دو تبعه هلندی را در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ داده است. این در پی خنثی کردن دو حمله تروریستی ایران در سال ۲۰۱۸ توسط دانمارک و فرانسه می‌باشد.

 

 

خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه ۱۸دی۹۷ گزارش داد: اتحادیه اروپا یک نهاد اطلاعات ایران و دو کارمند(آن) را در لیست تروریستی قرار می‌دهد و سرمایه ها را مسدود می‌کند.

وزارت‌خارجه دانمارک از این دو کارمند با عنوان معاون وزیر و مدیرکل اطلاعات، سعید هاشمی مقدم و اسدالله اسدی دیپلمات مستقر در وین نام برده است. نام آنها قرار است به‌طور رسمی در روزنامه رسمی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه بیاید.

این اقدام به‌دنبال تلاشهای دانمارک و فرانسه برای بسیج پاسخ گسترده اتحادیه اروپا به اتهامات علیه طرح های حمله رژیم ایران در فرانسه و دانمارک در اواخر سال گذشته می‌باشد.

 

خانم مریم رجوی درباره اعمال تحریمها علیه رژیم آخوندی به  خاطر طراحی  سوء قصد تروریستی در اروپا توسط اتحادیه اروپا  در پیامی گفت: تحریمهای اتحادیه اروپا علیه رژیم آخوندی لازمه جلوگیری از تروریسم در اروپاست. اما باید با گنجاندن تمامیت اطلاعات و سپاه آخوندها در لیست تروریستی و محاکمه و اخراج دیپلمات تروریستها و مزدوران رژیم تکمیل شود. وزارتخارجه، دیپلماتها و سفارتهای رژیم بخشی از ماشین تروریسم می‌باشد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7f10125-e92b-49c6-8ff3-87338c391896"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات