728 x 90

ماهواره یوتل‌ست، پرس تی‌.وی رژیم را از فهرست خود خارج کرد

پرس تی‌. وی رژیم
پرس تی‌. وی رژیم

بنا به گزارش خبرگزاری حکومتی همشهری آنلاین چهارشنبه ۱۶آذر ماهواره یوتل‌ست، شبکه خبری انگلیسی زبان رژیم آخوندی (پرس تی‌.وی) را به‌دلیل تحریم‌های اتحادیه اروپا از فهرست این ماهواره حذف و پخش برنامه‌های آن را قطع کرد.

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه ۲۵بهمن ۱۴۰۰ با انتشار ۲۶سند انکارناپذیر از ماشین تبلیغات گوبلزی فاشیسم دینی، سلسله پولشویی‌ها، شیطان‌سازی علیه مجاهدین و مقاومت ایران، تولید مستند، برنامه و اینفوکلیپ علیه مجاهدین برای وزارت‌خارجه و قضاییهٔ جلادان با پرداخت‌های کلان به شبکهٴ «خبرنگاران دوست» را افشا کرده بود.

وزارت اطلاعات آخوندها و نیروی تروریستی قدس بسیاری از پرداخت‌های خود به مزدوران و شبکهٴ خبرنگاران دوست و به سیاسیون ایرانی و خارجی مقاله‌نویس علیه مجاهدین و مقاومت ایران را از طریق حسابهای سفیدسازی شده پرس. تی. وی انجام می‌داد.

بوریس جانسون نخست‌وزیر سابق انگلیس یکی از پرداختهای رژیم از طریق پرس. تی. وی را در پارلمان انگلستان فاش کرد.

۲۶سند افشا شده از رادیو تلویزیون رژیم در مورد پرس. تی.وی توسط کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران بر روی سایتها در دسترس است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33818dce-61dc-439a-a572-5302f935b2f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات