728 x 90

مارکو روبیو: سفر رئیس‌جمهور تشنه به خون ایران به نیم کره غربی و استراتژی بایدن

سناتور مارکو روبیو
سناتور مارکو روبیو

سناتور مارکو ربیو؛ با انتشار پیامی توئیتری در روز پنجشنبه ۱۸خرداد؛ ضمن محکوم کردن رژیم ایران و سفر رئیسی جلاد به کشورهای آمریکای جنوبی؛ واکنش دولت بایدن را مورد بازخواست قرار داد.
وی در پیام خود نوشت: «رئیس‌جمهور رژیم تشنه به خون ایران، که مسئول اعدام دهها هزار زندانی سیاسی ایرانی در سال۱۹۸۸ است، به‌زودی تور نیم کره غربی را آغاز خواهد کرد که در آن با اورتگا موریلو جنایتکار، رژیمهای مواد مخدری دیاز کانل و مادورو ملاقات خواهد کرد.
استراتژی دولت بایدن برای مقابله با تهدید ایران در آمریکای لاتین و دریای کارائیب چیست؟»

 

 

سناتورهای جمهوری‌خواه مارکو روبیو و جکی روزن و سناتور دموکرات مکی حسن با ارائه طرحی؛ خواهان تحریم خریداران غیرقانونی نفت رژیم ایران شدند.
سایت سناتور مارکو روبیو ۱۷خرداد در پیش‌نویس طرح مذکور که از حمایت دو حزبی در آمریکا برخوردار است، نوشت: «رژیم جمهوری اسلامی به تأمین مالی خود از طریق فروش نفت تحریم‌شده به چین ادامه می‌دهد و ما باید اطمینان حاصل کنیم که تحریم‌های آمریکا علیه همه افراد و نهادهای مرتبط با تجارت غیرقانونی نفت ایران به‌شدت اجرا می‌شود».
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a61e4e39-8a45-4e9b-b129-84b219006ccb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات