728 x 90

لیز تراس: برنامه اتمی رژیم ایران از هر زمان دیگری نگران کننده‌تر است

لیز تراس، وزیر خارجه انگستان
لیز تراس، وزیر خارجه انگستان

لیز تراس وزیر خارجه انگلستان در گفتگو با شرق‌الاوسط گفت: برنامه اتمی رژیم ایران پیشرفت بی‌سابقه‌ای کرده و کشورش نسبت به این برنامه بسیار نگران است.
الشرق‌الاسط روز پنجشنبه ۲۹مهر نوشت: وزیر خارجه انگلستان طی سخنانی گفت، ما نمی‌خواهیم شاهد دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته‌یی باشیم، تأخیر در بازگشت رژیم ایران به مذاکرات اتمی، فرصت راه‌حل دیپلماتیک را کاهش می‌دهد.
لیز تراس در ادامه افزود: پیشنهاد کنونی برای بازگشت به میز مذاکرات اتمی تا ابد برقرار نیست و رژیم ایران باید از فرصت پیشنهادی برای از سرگیری فوری مذاکرات استفاده کند.
از این پیش‌تر وزیر خارجه انگلستان روز سه‌شنبه گفته بود، برنامه اتمی رژیم ایران پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای کرده و از هر زمان دیگری نگران‌کننده‌تر شده است.

سایت عرب نیوز، ۲۹مهر نوشت: روز چهارشنبه وزیر خارجه عربستان فیصل بن فرحان گفتگوهایی را با همتای بریتانیایی خود لیز تراس برگزار کرد تا در مورد یمن، ایران و منطقه خاورمیانه بزرگ بحث و تبادل نظر کنند.

دو طرف تلاشها و ابتکارات سعودی برای دست یافتن به یک راه‌حل سیاسی در درگیری یمن... را به بحث گذاشتند. آنها هم‌چنین برجسته‌ترین تحولات مربوط به توافق اتمی ایران و گفتگوهای جاری در وین را نیز مورد بحث قرار دادند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9eb871e-162c-4175-884e-feb6bc46b83f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات