728 x 90

قیام مردم و جوانان شورشی عراق-وحشت آخوندهای درمانده

قیام مردم عراق و طنین شعارهای خشمگینانهٔ آنان که خواستار اخراج رژیم و مزدورانش از عراق هستند، آخوندها را به وحشت انداخته و به زوزه سردادن به‌خاطر برهم‌خوردن بسیج‌ها و نمایش‌های دجالگرانه رژیم در اربعین واداشته است.

آخوند علی حسینی در نمایش جمعهٔ ‌ بروجرد: «موج‌سواری و خرابکاری مجاهدین برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در کشور عراق برای برگزاری مراسم اربعین... دشمنان... قصد دارند بین نظام ما و عراق تفرقه ایجاد کرده و با ترساندن عزادران، از حضور در پیاده‌روی اربعین جلوگیری کنند»!

آخوند محسن محمودی در نمایش جمعهٔ ورامین: «شنیده‌ها حاکی است، دشمنان مجاهدین را تحریک کردند که در مسیر، به زبان عربی به زائران ما توهین کنند و درگیری به‌راه بیاندازند و راهپیمایی اربعین را تحت تاثیر قرار دهند»!

آخوند عباسعلی مغیثی در جمعه‌بازار نهاوند: «امروز شیاطین بیکار ننشسته‌اند و به‌دنبال ایجاد ناآرامی در عراق هستند تا اربعین را کم‌رنگ کنند»!

آخوند ترابی در سیرک جمعهٔ گنبد کاووس: «(در عراق) عناصر نفوذی با رخنه در صفوف مردم اعتراضات آرام آنها را به آشوب علیه حشدالشعبی و شعارهای انحرافی علیه نظام کشاندند... هدف نخست دشمن در راستای نقشه‌های کلان آنها برای تضعیف محوریت نظام اسلامی، عراق و سوریه است».

آخوند نورمفیدی در نمایش جمعهٔ گرگان: «دشمنان می‎خواهند همان اقداماتی که در سوریه اتفاق افتاده را در عراق نیز انجام دهند و به‌طور قطع عامل این اتفاقات در خارج از عراق است»!

آخوند دری نجف‌آبادی در جمعه‌بازار اراک: «امیدواریم عراق و جوانان آن فریب توطئه‌ها را نخورند، نظام ایران در عراق هدفی جز خدمت ندارد. مردم عراق مراقب باشند که فریب دشمنان را نخورند»!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfef8c59-dc54-4f5d-9c2d-e4867f1d0d5b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات