728 x 90

قدرت‌نمایی وزارت بدنام اطلاعات برای روحیه دادن به نیروهای وارفته پاسدار و بسیجی

کشف سلاح
کشف سلاح

وزارت بدنام اطلاعات در یک قدرت‌نمایی به‌منظور روحیه دادن به نیروهای وارفته پاسدار و بسیجی مدعی شد یک شبکه گسترده را در چند استان دستگیر و ۴۳بمب را کشف و ضبط کرده است.

بنا به اعلام وزارت اطلاعات این شبکه در استانهای در تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و مازندران از کشورهای دانمارک و هلند هدایت می شده است.

وزارت بدنام اعلام کرد یکی از اهداف عملیاتی این شبکه منفجر کردن قبر سردژخیم قاسم سلیمانی بوده است.

یک مقام امنیتی جزییات بیشتری از فعالیت‌های این شبکه را در مصاحبه با خبرگزاری سپاه پاسداران اعلام کرد و گفت: کشفیات متعددی داشتیم که از جمله آنها می‌توان به ۴۳بمب آماده انفجار، ۵۵چاشنی انفجاری، ۲۰بمب پرتابی برای تجمعات، بیش از ۱۰۰کیلو مواد پیش‌ساز انفجاری مانند گوگرد، منیزیم، اوره، نیترات پتاسیم، اسید سولفوریک، آب اکسیژنه ۳۵درصد، ۱۸کیت الکترونیکی، ۵ریموت کنترل با برد بالا (۶۰۰ متر)، ۲۵متر فتیله، ۴قبضه کلت، پرچ های متعدد دست‌ساز برای زمین‌گیر کردن پلیس و... اشاره کرد. این افراد محفظه‌هایی که تصاویرش نیز منتشر شده است با مواد C۴ پر می‌کردند و با ایجاد شیار روی بدنه این بمبها باعث می‌شدند که حین انفجار این بمبها تبدیل به ترکشهای کوچک‌تر بشود و کشندگی بالاتری داشته باشد. هم‌چنین این بمبها با مواد شیمایی ساخته می شد که حین انفجار با ایجاد حرارت بالا باعث ذوب شدن افراد اطراف این بمبها شود و باز هم ضریب کشندگی این بمبها بالا برود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/244314f2-7a7a-4c01-ba61-85c3b9613a11"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات