728 x 90

فیلمی دیده نشده از ضرب و شتم و شلیک مستقیم جنایتکاران خامنه‌ای به جوانی در نازی آباد

شلیک مستقیم از نزدیک به یک جوان مجروح توسط جنایتکاران سپاه و انتظامی در تهران
شلیک مستقیم از نزدیک به یک جوان مجروح توسط جنایتکاران سپاه و انتظامی در تهران

جنایتکاران نیروی انتظامی و سپاه خامنه‌ای پس از ضرب و شتم با باتون و راندن موتور روی یک جوان مجروح، با شلیک مستقیم و با در فاصله زیر یک متر تلاش کردند وی را از پای در آورند.

این فیلم که امروز ۱۰آبان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است مربوط به روزهای گذشته است که تعدادی زیادی موتورسوار از یگانهای سرکوبگر انتظامی، لباس‌شخصی و پاسداران خامنه‌ای در حال عبور از خیابانی هستند. ماموران سرکوبگر این جوان در مقابل آپارتمانی که گفته می‌شود در نازی آباد است محاصره کرده و او را زیر لگد و باتون گرفته و سپس از نزدیک به او شلیک می‌کنند.

فردی که موفق به ضبط این فیلم شده می‌گوید: لعنت بر مادرتون. ببین با موتور رفت روش، لعنت بهتون، یارو مُرد، یارو مُرد، یا حسین، اون مُرد، یا ابوالفضل، در را شکوندند، دیدی دیدی ...

و بعد از این صحنه یکی از جنایتکاران با سلاح از نزدیک به او شلیک می‌کند.

 

خبرگزاری حکومتی مهر امروز سه‌شنبه ۱۰آبان در وحشت از انتشار این فیلم در بین مردم و جوانان نوشت : دستور ویژه پلیس برای بررسی کلیپ ضرب و شتم نازی آباد

این خبرگزاری حکومتی نوشت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر ضرب و شتم احدی از شهروندان توسط پلیس طی اطلاعیه‌یی اعلام داشت؛ بلافاصله دستور ویژه‌یی برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع و شناسایی متخلفین در صحنه صادر شده است.
در ادامه اطلاعیه نهادهای امنیتی جنایتکاران خامنه‌ای آمده است: پلیس به هیچ عنوان رفتار خشن و غیرمتعارف را تأیید نمی‌کند و مطمئناً با عوامل متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد شد. 

 

این دروغ‌ها در حالی است که روزانه صدها تن از هموطنان در جریان اعتراض و تظاهرات روزانه مورد ضرب و شتم قرار گرفته و تا کنون دست کم ۴۵۰تن بشهادت رسیده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6051fe6f-eb80-4872-8a67-e85cf04d4a70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات