728 x 90

فلاحت‌پیشه نماینده سابق مجلس رژیم: مردم درشعب ابی طالب باشند و مسئولان در رفاه؟

فلاحت‌پیشه از مهره‌های حکومتی و نماینده سایق مجلس رژیم
فلاحت‌پیشه از مهره‌های حکومتی و نماینده سایق مجلس رژیم

فلاحت‌پیشه از مهره‌های حکومتی و نماینده سایق مجلس رژیم ۲۰اردیبهشت، به «بودجه خواری» مافیای دزد و غارتگر نظام آخوندی اعتراف کرد که به زندگی لوکس و لاکچری خود مشغولند و از آن طرف می‌گویند «مردم باید مقاومت کرده و سختی‌ها را تحمل کنند».
وی در مورد دزدیهای نجومی سران حکومتی در پاسخ به سؤالی حول توزیع یارانه آرد در «بخش فرودست جامعه» گفت:... متأسفانه نظام بودجه‌ریزی ما با پدیده‌یی روبه‌رو است که من اسمش را می‌گذارم بودجه‌خواری. این یارانه به جای این‌که به دست مردم برسد، با دست‌اندازی‌هایی از سوی نهادهای مختلف روبه‌رو می‌شود...
مدام گفته می‌شود که مردم باید مقاومت کرده و سختی‌ها را تحمل کنند. سخن از شعب ابی‌طالب به میان می‌آید، اما واقعیت این است که در آن زمان پیامبر خودشان سنگ به شکم می‌بستند و در کنار دیگر مردم تحریم‌ها را تحمل می‌کردند. اما امروز می‌بینیم که کسانی سخن از لزوم مقاومت و تحمل مردم به زبان می‌آورند که خودشان و خانواده‌شان در وضعیت مناسب زندگی می‌کنند و سختی‌ها هیچ آسیبی به کیفیت زندگی آنها وارد نکرده است و در آن سو، این مردم هستند که باید سختی بکشند (سایت تابناک، رژیم ۲۰اردیبهشت). 

 

فلاحت‌پیشه رئیس اسبق کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع هم‌چنین گفت: ما در سوریه هزینه کردیم، اما هنوز نتوانسته‌ایم برداشت داشته باشیم. هنوز هم در حال هزینه کردن در سوریه هستیم. در موضوع برجام هم دولت رئیسی باید پایش را از آسمان بر زمین بگذارد. البته ضعف او در زمینه برجام واضح و مشهود است (سایت حکومتی اعتماد آنلاین ۲۰اردیبهشت ۱۴۰۱).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f8160da0-c2a2-4e65-af9a-af3e786fb883"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات