728 x 90

فلاحت‌پیشه: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، علت گرانی‌های بی‌سابقه

ارز ترجیح، منبعی برای چپاول مردم
ارز ترجیح، منبعی برای چپاول مردم

در پی گرانی سرسام‌آور کالاهای اساسی و به‌خصوص گرانی نان طی روزهای اخیر، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس سابق کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع ضمن توئیتی نوشت:

«علت گرانیهای بی‌سابقه اخیر، حذف ارز ۴۲۰۰تومانی توسط دولت و مجلس است. این کار حداقل ۵۰۰هزار میلیارد تومان به حساب دولت می‌ریزد. پولی که حق بی‌واسطه ملت است و باید از گزند بودجه خواران مصون بماند و صرف حمایت از خانوارها شود».

 

تصویری از توئیت حشمت الله فلاحت پیشه

 

شایان ذکر است که در تاریخ ۲اردیبهشت ماه پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ارتجاع از سردرگمی آخوند رئیسی جلاد نسبت به حذف ارز ۴۲۰۰تومانی خبر داده گفت بود: «دولت هنوز تصمیم جامعی درباره ارز ترجیحی نگرفته است» و یکی از دغدغه های ما در مجلس این است که وقتی تصمیمی گرفته شده و براساس آن قانون تنظیم می‌شود باید دولت محکم پشت این سیاست گذاری و قانون بایستد.

این عضو مجلس ارتجاع سپس در وحشت از پیامدهای حذف ارز ترجیحی افزود: «این‌که آیا می‌خواهد جایگزینی برای ارز ترجیحی داشته باشد و یا این‌که همان روند سابق را ادامه دهد. ما هم در مجلس به‌شدت نگران این وضعیت هستیم». (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲ اردیبهشت )

 

هشدار به رئیسی جلاد

آخوند فاضل میبدی (۱۵اردیبهشت) از آخوندهای وابسته به باند روحانی در حوزه علمیه قم در یک درگیری باندی با حمله به رئیسی ، ولایت خامنه‌ای را زیر سؤال برده و گفته بود: تا کنون هیچ دولتی در سال نخست حکمرانی نان مردم را با این شیب تند گران نکرده بود. این شیوه حکمرانی قابل دوام نیست.

با شدت گرفتن حمله به رئیسی جلاد، آخوند فاضل میبدی از مدرسین حوزه قم با طعنه به آخوند رئیسی نوشت: ... اگر گرانی‌ها مهار نگردد، خدا نکرده باید منتظر شورش گرسنگان بود، شورش از انقلاب خطرناکتر است. بیایید تا دیر نشده چاره‌ای بیاندیشید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ecdbae4a-3e3c-48c9-8d19-f1ebb4bd61bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات