728 x 90

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن به‌ مناسبت ۳۰خرداد ۱۳۶۰ + فیلم

فعالیت‌های کانون‌های شورشی به‌ مناسبت ۳۰خرداد سال ۱۳۶۰
فعالیت‌های کانون‌های شورشی به‌ مناسبت ۳۰خرداد سال ۱۳۶۰

۳۰خرداد در تاریخ مقاومت مردم ایران در برابر فاشیسم مذهبی جایگاه ویژه‌یی دارد. در روز ۳۰خرداد در سال ۱۳۶۰ وقتی که پاسداران جنایت‌پیشه تظاهرات مسالمت‌آمیز نیم میلیون نفر از مردم تهران را به رگبار بستند و بسیاری از تظاهرکنندگان را دستگیر و اعدام کردند مقاومت مردم ما در برابر استبداد مذهبی وارد دوران جدیدی از حیات خود شد و روز ۳۰خرداد ۱۳۶۰ به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران به ثبت رسید.

این روز همچنین به‌عنوان روز شهیــــــدان و زندانیــــان سیاسی برگزیده شده است.

برگ زرین و تاریخی دیگری که در این روز ورق خورده است مربوط به روز ۳۰خرداد ۱۳۶۶ است. در این روز رهبر مقاومت برادر مجاهد مسعود رجوی تأسیس ارتش آزادیبخش ملی ایران را اعلام نمود.

کانونهای قهرمان شورشی در سالگرد ۳۰خرداد با فعالیت‌های خود در شهرها و استانهای مختلف میهن نشان دادند مقاومتی که این روز یادآور سرفصلهای مهم تاریخچه آن هست چگونه در سراسر خاک ایران و در اعماق قلوب مردم این مرز و بوم ریشه دارد و تبدیل به منبع خاموشی ناپذیری از انگیزش مبارزاتی در قلب و عزم و اراده جوانان آزادیخواه و مجاهد و مبارز این میهن شده است.

 

تهران- کانون شورشی ۵۵۸ - ۳۰خرداد۱۳۹۸

رزمندگان کانون شورشی ۵۵۸ در تهران تابلوی ورودی یکی از مراکز بسیجی ضدمردمی با عنوان «مرکز بسیج شهر قدس – حوزه ۳» را به آتش کشیدند.

 

زنجان – کانون شورشی ۷۷۲ – ۳۰خرداد۱۳۹۸

اعضای کانون شورشی ۷۷۲ همزمان با سالگرد ۳۰خرداد یکی از تابلوهای تبلیغاتی سپاه پاسداران جرم و جنایت که حاوی تصویر منحوس خمینی ضدبشر بود را به آتش کشیدند.

 

تهران – کانون شورشی ۳۸۴ - ۳۰خرداد۱۳۹

اعضای کانون شورشی ۳۸۴ در روز ۳۰خرداد، تابلوی ورودی یکی از مراکز سرکوب دانش‌آموزان متعلق به مزدوران بسیجی را طعمه شعله‌های خشم سوزان خلق ستمدیده ایران کردند.

 

کردستان – کانون شورشی ۶۳۰ – ۳۰خرداد۱۳۹۸

کانون شورشی ۶۳۰ در کردستان در روز ۳۰خرداد یاد همه شهیدان مجاهد و پیشمرگه‌های شهید این سرزمین را گرامی داشتند. اعضای این کانون شورشی با پرتاب دو کوکتل یک بیلبرد تبلیغاتی سپاه پاسداران با عکس خامنه‌ای قاتل مردم کردستان را به آتش کشیدند. بر روی این بیلبورد پاسداران که نیروی اصلی به خاک و خون کشیدن کردستان است این جمله دجالگرانه به چشم می‌خورد: «این را همه بدانند: نظام اسلامی تنوع اقوام را در کشور سرافرازمان یک فرصت می‌داند». اعضای دلاور کانون شورشی به پاسداران متقابلاً پیام دادند «ما از این فرصت برای سرنگون کردن رژیم ضدایرانی آخوندی استفاده می‌کنیم».

 

تهران – کانون شورشی ۴۱۰- ۳۰خرداد۱۳۹

بنر تبلیغی پاسداران حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای که بر روی پل عابر پیاده یکی از بزرگراهها تهران نصب شده بود تو سط کانون شورشی ۴۱۰به آتش کشیده شد.

 

زاهدان – کانون شورشی ۶۵۱– ۳۰خرداد۱۳۹۸

کانون شورشی ۶۵۱در شهر زاهدان در سالگرد ۳۰خرداد تابلو یکی از پایگاههای مزدوران بسیجی را به آتش کشید.

 

قم- کانون شورشی ۴۹۱ – ۳۰خرداد ۱۳۹۸

در قم کانون شورشی ۴۹۱ پلاکارد بزرگی حاوی جملات دجالگرانه خامنه‌ای در مورد جوانان به همراه تصویر منحوس او را به آتش کشیدند.

 

کرمانشاه - کانون شورشی ۹۰۵ – ۳۰خرداد۱۳۹۸

کانون شورشی ۹۰۵، یکی از بیلبردها وزارت بدنام اطلاعات که حاوی تبلیغات این وزارتخانه منفور به جاسوسی بود را به آتش کشیدند.

 

تهران – کانون شورشی ۹۲۷ - ۳۰خرداد۱۳۹۸

سردر ورودی یکی از مراکز سرکوب دانش آموزی متعلق به مزدوران بسیجی پاسداران در تهران موسوم به «پیشگامان البرز» توسط رزمندگان کانون شورشی۹۲۷ به آتش کشیده شد.

 

قزوین – کانون شورشی ۲۳۸- ۳۰خرداد۱۳۹۸

بیلبرد بزرگ تبلیغاتی سپاه پاسداران حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای در قزوین توسط کانون شورشی۲۳۸ به آتش کشیده شد.

 

کرج – کانون شورشی ۴۰۰ – ۳۰خرداد۱۳۹۸

در کرج کانون شورشی ۴۰۰ سردر ورودی یکی از ارگانهای سرکوب کارمندان شریف کشورمان را موسوم به مرکز بسیج «حوزه ۱۱۹۰» به آتش کشیدند.

 

آذربایجان غربی – کانون شورشی ۸۴۵ – ۳۰خرداد۱۳۹۸

نوادگان ستارخان در کانون شورشی ۸۴۵ شراره‌یی از خرمن فروزان خشم مردم آذربایجان را بر روی یک بیلبرد تبلیغاتی رژیم آخوندی باریدند.

 

گلستان - کانون شورشی ۶۵۰– ۳۰خرداد۱۳۹۸

کانون شورشی ۶۵۰ در گلستان یک پوستر بزرگ تبلیغاتی رژیم با عکس منحوس خامنه‌ای در یکی از تقاطع‌های پر رفت و آمد به آتش کشیدند و به‌طور کامل تخریب کردند. عابران که روز بعد از این تهاجم متهورانه از این محل تردد می‌کردند با استقبال از این‌که دیگر اثری از آثار این تصویر مشاهده نمی‌شود از اقدام این کانون شورشی استقبال کردند.

>

 

آذربایجان غربی – کانون شورشی ۲۲۰ – ۳۰خرداد ۱۳۹۸

پلاکارد بزرگ با تصویر نفرت برانگیز خمینی که با نوشته‌یی مربوط به سالمرگ دجال بر سر درب یکی از مدارس نصب شده بود توسط کانون شورشی ۲۲۰ به آتش کشیده شد. تصاویر گرفته شده از همین محل در فردای روز این تهاجم نشان می‌دهد که هیچ اثری از این پلاکارد بزرگ باقی نمانده است.

 

آذربایجان شرقی – کانون شورشی ۹۹۰– ۳۰خرداد ۱۳۹۸

بنر بزرگ خامنه‌ای که از اقدامات تبلیغی یکی از مراکز سرکوب به اسم حوزه بسیح۳۴ بود توسط کانون شورشی ۹۹۰ به آتش کشیده شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63dbf875-fe4f-495a-b5cf-3ad09231ae5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات