728 x 90

فعالیت کانونهای شورشی - برافراشتن بنر بزرگ ستارخان و مسعود رجوی

 بر افراشتن بنر بزرگ ستارخان و مسعود رجوی توسط کانونهای شورشی بر پل ورودی تبریز
بر افراشتن بنر بزرگ ستارخان و مسعود رجوی توسط کانونهای شورشی بر پل ورودی تبریز

کانونهای شورشی در ادامه فعالیتهای خود به‌مناسبت گرامی‌داشت ۱۴مرداد، سالروز انقلاب مشروطه و جنبش آزادیخواهانه مردم ایران علیه استبداد و سلطنت مطلقه هم‌چنان ادامه دارد.


جنبشی ضداستبدادی و ضدارتجاعی، که طی آن ملت ایران بر حاکمیت دو هزار‌ و‌پانصد ساله استبداد و ارتجاع غلبه کرد و اصالت و ریشه‌داری خود را به‌اثبات رساند‌. جنبشی که طی آن، پیشگامان مشروطه با استواری در برابر مرتجعان ایستادند وبا پایداری ترقیخواهانه خود اصل حاکمیت ملت را به‌ کرسی نشاندند.
اگر چه آن انقلاب بزرگ، اندکی پس‌ از پیروزی با کشتار و خلع‌سلاح مجاهدان آزادی‌ستان، ناکام ماند و استعمارگران و بقایای مستبدین، با به‌خدمت گرفتن سازشکاران، و مرتجعان، سررشته امور را از دست دلسوزان آزادی ربودند.

اما از آن فرجام، تا امروز، و طی بیش از صد سال، میهن ما، همواره صحنه رویارویی دو نیرو بوده است. در یکسو، دنبالچه‌های محمدعلی‌ شاه، شیخ‌ فضل‌الله نوری، میرهاشم دوه‌چی، اتابک و عین‌الدوله. و در سوی دیگر، نوادگان ستارخان، باقرخان، میرزا جهانگیرخان شیرازی، ملک‌المتکلمین، و همه راهگشایان بزرگ آزادی.

و این پیروزی این جنبش ملی محتوم است، پیروزی که تمام منطقه را متغییر خواهد کرد

 

برافراشتن بنر بزرگ ستارخان و مسعود رجوی بر پل ورودی تبریز

اعضای یکی از کانونهای شورشی تبریز در گرامی‌داشت ۱۴مرداد، سالروز انقلاب مشروطه، اقدام به برافراشتن تصویر بزرگی از سردار مشروطیت ایران ستار خان و مسعود رجوی رهبر انقلاب نوین مردم ایران بر روی پل ورودی تبریز کردند. یکی از اعضای این کانون شورشی در پیام خود گفت: برادر مسعود پیام شما را گرفتیم، مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله و آتش در برابر آتش، حاضر، حاضر، حاضر.

بر افراشتن بنر بزرگ ستارخان و مسعود رجوی - تبریز

 

گرامی‌داشت سالروز جنبش مشروطه – تهران

اعضای کانون شورشی ۲۱۱تهران سالروز جنبش مشروطیت مردم ایران را با برافراشتن تصاویر ستارخان و محمد حنیف‌نژاد و مسعود رجوی در محوطه برج میلاد تهران گرامی داشتند. یک از اعضای این کانون شورشی گفت: این مقاومت چکیده و محصول مبارزات تاریخی مردم ایران برای آزادی، عدالت و استقلال از مشروطه به این سو است

کانون شورشی ۱۰۱نیز با برافراشتن پوسترهای ستارخان و مسعود رجوی این روز ملی را گرامی داشتند. عضو کانون شورشی ۱۰۱در پیامش گفت: سالروز جنبش مشروطیت ایران برادر مسعود فرمانت را شنیدم، حاضر، حاضر، حاضر

همچنین یکی از اعضای کانون شورشی ۵۵۵تهران نیز از میدان آزادی تهران پیامی با این مضمون ارسال کرد: اتحاد رمز پیروزی است، من و شما ما می‌شویم

گرامیداشت سالروز جنبش مشروطیت - ;کانونهای شورشی تهران

 

کرمان - دیوارنویسی قسمتی از پیام شماره ۱۰ارتش آزادیبخش

اعضای یکی از کانونهای شورشی در کرمان اقدام به دیوارنویسی قسمتی از پیام مسعود رجوی به‌مناسبت شعله کشیدن قیام مردم کرده و فیلم فعالیت خود را ضبط و ارسال کردند، بر دیوار جملات، مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله، آتش جواب آتش به چشم می‌خورد.

دیوارنویسی قسمتی از پیام مسعود رجوی - کرمان

 

لرستان – فعالیت کانوی شورشی زاگرس

یکی از اعضای کانون شورشی زاگرس لرستان نیز با ارسال فیلمی گفت: خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست، درود بر برادر مسعود، درود بر خواهر مریم، زنده باد مجاهدین خلق ایران، آماده‌ایم، حاضر، حاضر، حاضر. بر تراکتی که عضو کانون شورشی در دست گرفته جملات، اراذل و اوباش سرکوبگر بترسید از صدای خشم خلق، مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله، آتش جواب آتش، دیده می‌شود.

فعالیت کانون شورشی زاگرس - لرستان

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c4eda0f1-0c1d-45b3-b60b-5dd705948dca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات