728 x 90

فضیحت سفرهای نمایشی رئیسی جلاد و وعده‌های پوشالی و وحشت از اعتراضات مردمی در مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

فضیحت سفرهای نمایشی رئیسی جلاد به حدی است که در جلسه روز سه‌شنبه مجلس ارتجاع سر و صدای شماری از اعضای مجلس فرمایشی نسبت به وعده‌های پوشالی در آمده و از تشدید نارضایتی و خطر اعترضات مردمی وحشت کرده‌اند.

موسی موسوی، مجلس ارتجاع ۲۰مهر۱۴۰۰:

تأکید می‌کنم اگر مصوبات این سفرها به‌سرعت اجرایی نشود اعتماد مردم سلب خواهد گشت. عنایت ویژه‌یی نسبت به همسان سازی حقوق بازنشستگان، طرح رتبه‌بندی معلمان، تصویب طرح شفافیت آراء و پرداخت معوقات پزشکان و پرستاران و کادر درمان داشته باشند.

طغیانی، مجلس ارتجاع ۲۰مهر۱۴۰۰:

۱۸مهرماه روز گرامی‌داشت زاینده رود بود، زاینده رودی که دیگر نیست؛ ، زندگی صدها نفر از کشاورزان منطقه در حال نابودی است، با مبالغ ناچیز، نه کشت و نه خسارت خشکسالی زندگی اداره نمی‌شود. با مبالغ ناچیز نه کشت و خسارت خشکسالی زندگی اداره نمی‌شود فرو نشست وحشتناک زمین در دشت اصفهان و چرخاب به وضعیت نگران‌کننده‌ای رسیده که از نظر وسعت در کشور بی‌نظیر است.

نوروزی، مجلس ارتجاع ۲۰مهر۱۴۰۰:

الان سرم در داروخانه‌ها پیدا نمیشه دارو پیدا نمیشه وزیر بهداشت بیاید نظارتش را دقیق بکند آقای عین‌اللهی اگر قرار است حرکتی بکند چون مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند.

نکته بعدی جناب آقای دکتر مصری بحث تعرفه‌های برق است کمرشکن است اقا برق قطع آب قطع وضع دارو اونطور قبض برق این است قبض آب اون است.

در این میان، قالیباف رئیس مجلس ارتجاع که در نمایشی به اسم پاسدار همدانی سرکرده به هلاکت رسیده سپاه در جنگهای حلب در سوریه شرکت داشت، درباره خطر براندازی و نفرت عمومی از خمینی گفت: امروز هر حرفی که بوی خمینی در آن باشد به آن حمله می‌کنند.

پاسدار قالیباف ۲۰مه ۱۴۰۰:

ما در طول بیش از ۴۰ سالی که از انقلاب اسلامی گذشت فشارهای متعدد تهدیدهای متعدد و از دفاع مقدس تا به امروز ما دشمنی دشمنان را در زمینه‌های مختلف در اوج خودش دیدیم و آنها همه به‌دنبال براندازی جمهوری اسلامی بودند امروز ما در گیر دو جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‌یی هستیم امروز خط مقدم و لجمن ما اینجاست شما امروز نگاه کنید که در تحریفی که در گذشته انقلاب گذشته دفاع مقدس هر عرصه‌ای را که نگاه کنید همین امروز شما هر حرفی که از ان بوی مکتب انقلاب! مکتب امام و مبتنی بر سنتهای الهی باشد آنها چگونه بر ان می‌تازند چگونه بر ان حمله می‌کنند در حقیقت به تعبیری ما امروز در تحریم و تحریف دو جنگ جدی امروز جبهه انقلاب و حزب‌الله است در همه محافل حتی بچه‌های جبهه‌ای خودمان کنار هم بودیم با هم صحبت می‌کردیم می‌گفتیم اگر یک بار دیگر جنگی اتفاق بیفتد واقعاً جوانها می‌آیند؟؟؟ بعضی‌ها می‌گفتند بله بعضی‌ها می‌گفتند نه! من این را نمی‌گویم کسانی که ضد انقلاب هستند می‌گویم جبهه خودی‌مان بچه رزمنده‌ها که دور هم بودیم می‌گفتیم نه دیگر فضای دهه۶۰ درست نمی‌شود! (تلویزیون شبکه خبر رژیم۲۰مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/176f95c4-aa81-472a-a9f7-cf6bf672eaa8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات