728 x 90

فضیحت دومین جلسه دادگاه نمایشی قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی مجاهدین + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۲۸آذر ۱۴۰۲
سخنگوی مجاهدین - ۲۸آذر ۱۴۰۲

فضیحت دومین جلسه دادگاه نمایشی قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی مجاهدین

در تهران قضاییه جلادان هم‌زمان با حکم دادگاه سوئد دومین جلسه محاکمهٔ غیابی ۱۰۴تن از مجاهدین را در ادامهٔ حکم خمینی در مورد مجاهدین سرموضع برگزار کرد و اتهامات ۱۹تن از مجاهدین بعد از ۴۲سال اعلام شد.

در ابتدای جلسه، آخوندک کارچرخان این نمایش روحوضی، برای رفع و رجوع بورشدگی و تودهنی دریافتی از مجاهدین که دادگاه خلیفهٔ ولایت را به مفت نخریدند با افلاس گفت: ما داریم مکرر اعلام می‌کنیم که برای رعایت حق‌دفاع، متهمین می‌توانند همین الآن هم وکیل تعیین کنند!

 

سخنگوی مجاهدین گفت: این یک شکلک مضحک تدافعی از ترس محاکمهٔ بین‌المللی رئیسی و خامنه‌ای است.

 

دومین جلسه نمایش قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی مجاهدین در روز اعلام حکم محکومیت دژخیم قتل‌عام ۶۷ به حبس ابد در دادگاه استیناف سوئد و در شرایطی برگزار شد که رئیسی جلاد هفته گذشته به‌خاطر شاهدان قتل‌عام ۶۷ از ترس گیر افتادن در چنگال عدالت به‌خاطر جنایت علیه بشریت، مجبور شد سفر خود را لغو کند.

در این نمایش روحوضی که دومین جلسه آن روز سه‌شنبه ۲۸آذر روی صحنه رفت، قضاییه جلادان باز هم با سوزوگداز از مجازات لاجوردی جلاد اوین و دژخیم صیاد شیرازی جلاد مردم کردستان و قاتل مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان، اتهام مجاهدین را سازماندهی و طراحی عملیات هلاکت این جنایتکاران دانست.

 

آخوند دهقانی رئیس نمایش روحوضی دادگاه مجاهدین ۲۸ آذر ۱۴۰۲

اخوند دهقانی رئیس دادگاه: ما داریم مکرر اعلام می‌کنیم برای رعایت حق دفاع متهمین می‌توانند همین الآن هم وکیل تعیین کنند به دادگاه بفرستند مهمترین عنصر در تمام نظامهای حقوقی دنیا برای رعایت حق دفاع متهم آزادی در انتخاب وکیل است به‌عنوان رئیس دادگاه به متهمین اعلام می‌کنم وکیلی دارند به دادگاه تعیین کنند تعیین وکیل تسخیری مانع از انتخاب وکیل تعیینی برای آنها نیست. (خبرگزاری دانشجو رژیم ۲۸ آذر ۱۴۰۲)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8013b85e-1431-4cb3-8076-55e65460ae30"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات