728 x 90

فضیحت جلسه نمایشی رئیسی جلاد با ۵۰مهره سرسپرده

جلسه نمایشی رئیسی جلاد با ۵۰مهره سرسپرده
جلسه نمایشی رئیسی جلاد با ۵۰مهره سرسپرده

جنگ‌افروزی و مهندسی شعبده انتخاباتی

سه سخنرانی پی‌درپی خامنه‌ای برای بازاریابی

فضیحت جلسه نمایشی رئیسی جلاد با ۵۰مهره سرسپرده

تلویزیون رژیم:

جلسه نمایشی رئیسی جلاد با ۵۰تن از مهره‌های حکومتی در روز ۱۲دی برگزار شد. آن‌قدر مفتضح بود که شرکت‌کنندگان در این جلسه هم آن را نمایشی توصیف کردند، و تلویزیون رژیم هم به‌رغم اعلام قبلی، از پخش آن خودداری کرد. این جلسه که برای ۹۰ دقیقه برنامه‌ریزی شده بود، در کش و قوسی مفتضحانه ۱۸۰دقیقه به طول انجامید ولی رسانه وابسته به اطلاعات سپاه پاسداران فقط یک کلیپ گزینشی چند دقیقه‌یی از آن منتشر کرد.

رئیسی جلاد:

آن چه نقطه اشتراک همه ماست همه این دور میز و احزاب و گروهها و دستجات سیاسی هست اون حفظ نظامه. ناامید کردن دشمنه، امیدوار کردن مردمه. این نقاط مشترک ماست.

به نفع همه است که عدد شرکت‌کنندگان ما در انتخابات افزایش پیدا کنه این قطعی است. این خیلی مهمه.

حداد عادل:

در نظرسنجی که همین روزهای اخیر ایسپا کرده، گفته شده که فقط ۱ و ۷دهم درصد مردم علت عدم شرکت خودشون در انتخابات را رد صلاحیتها می‌دانند.

 

به‌نوشته سایت متعلق به پاسدار محسن رضایی، آخوند مجید انصاری عضو باند اصلاحاتی مجمع روحانیان از آخوند رئیسی خواست که تصمیم وزارت کشور کابینه‌اش در مورد حذف کاندیداها را لغو کند که حداد عادل، یکی از سر باندهای جناح غالب پیشنهاد او را رد کرد.

علی مطهری نایب‌رئیس سابق مجلس ارتجاع که در زمره رد صلاحیت شدگان است گفت که مشارکت در انتخابات ضعیف خواهد بود و علت آن هم تورم و گرانی است.

کواکبیان سرکرده باند به‌اصطلاح اصلاحاتی موسوم به مردم‌سالاری خطاب به پاسدار وحیدی گفت: این چه قانونی است که هشت هزار نفر را رد صلاحیت کردید.

جواد امام از مهره‌های دیگر اصلاحات قلابی نیز گفت که این جلسه نشستی نمایشی است و نمی‌تواند به میزان مشارکت در انتخابات اسفندماه هیچ کمکی بکند.

(سایت تابناک: ۱۲دی)

 

محسن رفسنجانی پسر رفسنجانی که رئیس باند کارگرازان شده، در آن جلسه گفت: به نظر می‌رسد این جلسات بیشتر جنبه تشریفاتی دارد نه کاربردی.

یک رسانه باند مغلوب به نام بهار نیوز نوشت: در فاصله دو ماه مانده به انتخابات نه از حال و هوای انتخابات و مشارکت میان گروه‌های سیاسی و احزاب خبری است و نه نشانه‌های اقبال افکار عمومی به انتخابات هویداست.

(سایت بهارنیوز: ۱۳دی)

 

یک رسانه دیگر حکومتی با عنوان یک جلسهٔ بدون آورده سیاسی، به نام اصلاح‌طلبان به کام رئیسی، نوشت: برای نتایج این جلسه نیازی به پیش‌بینی نیست چرا که رویکرد سیاسی دولت قرار نیست با چنین جلساتی تغییر کند. این جلسه بیش از آن‌که نتیجه‌یی روی زمین داشته باشد بیشتر زمینه بهره‌برداری سیاسی برای دولت را مهیا کرد. این جلسات بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

(سایت مونیبان: ۱۲دی)

 

روزنامه هم‌میهن از باند مغلوب هم نوشت: همه افرادی که با رئیسی جلسه داشتند مجموعاً نماینده ۵۰۰هزار نفر نبودند و حرفهای صادق بوقی درباره انتخابات بیشتر از احزاب کارکرد دارد.

(روزنامه هم‌میهن: ۱۲دی)

 

فضاحت برگزاری این جلسه به حدی بود که حتی عناصر مجیزگویی مثل محمدرضا عارف به دعوت رئیسی برای شرکت در آن جواب منفی دادند.

(سایت خبرآنلاین۱۲دی)

 

از سوی دیگر خرچنگ ولایت خامنه‌ای شروع به عتاب و خطاب و نشان دادن چنگ و دندان به نق زنها کرده است تا از سوی خلیفه اینها را سرجایشان بنشاند.

به گزارش سایت حکومتی انتخاب آخوند احمد خاتمی خطاب به روحانی گفته است: امروز کسانی که می‌گویند رأی ندادن هم نوعی رأی دادن است، حرف بایدن را می‌گویند.

وی افزود: برخی شعار ولایت می‌دهند، ولی در بزنگاهها همراه ولایت نیستند در حالی‌که در فتنه‌ها، در بزنگاهها و برهه‌های حساس کشور بیش از هر چیز به عمار‌ها و روشنگریهای دلسوزان و خواص نیاز دارد.

آخوند خاتمی با وحشت از کسادی نمایش انتخابات گفت: نقشه این روز‌های دشمن کم رونق کردن انتخابات پیش رو و زیر سؤال بردن مشروعیت نظام است و برای این موضوع ماه‌ها است که با برنامه‌ریزی تلاش می‌کند تا از این طریق به این کشور و نظام آسیب وارد کند. . دشمنان می‌خواهند انتخابات رفراندومی علیه نظام باشد.

(انتخاب ۱۳دی)

 

به نظر می‌رسد خلیفه درمانده ولایت که با جنگ‌افروزی و سدبستن در برابر قیام برای مهندسی شعبده انتخاباتی خیز برداشته بود، با نزدیک شدن این شعبده دچار مخمصه شده و نگرانی او به حدی است که طی روزهای اخیر سه بار بر روی بسیج همه‌جانبه برای کشاندن مردم به پای صندوقهای رأی بازاریابی کرد.

وی روز ۶دی در جمعی از زنان رژیمی گفت:

تلویزیون رژیم ۶ دی ۱۴۰۲:

خامنه‌ای: در این قضیه انتخابات من چند روز قبل هم که تأکید کردم رو مسأله انتخابات شما بانوان و خانمهای عزیز می‌توانید نقش ایفا کنید. مهمترین نقش شما هم در داخل خانه است. مادرها می‌توانند نقش ایفا کنند وادار کنند فرزندان را همسر را در این‌که در زمینه انتخابات فعال باشند. درست تحقیق کنند. زنها در برخی از مسایل شناخت اشخاص و راهبردها و جریانها دقیقتر و ظریفتر از مردها نگاه می‌کنند و نقاطی را پیدا می‌کنند در شناخت نامزدهای انتخاباتی در حضور در پای صندوقها هم در داخل خانه هم در خارج خانه می‌توانید نقش ایفا کنید.

 

خلیفه ارتجاع دیروز ۱۳دی هم در سالگرد هلاکت قاسم سلیمانی در جمع مداحان حکومتی گفت:

خامنه‌ای ۱۳ دی ۱۴۰۲

ما انتخابات در پیش داریم یک عده‌یی نمیخوان این انتخابات آن‌چنان‌که شایسته این ملته انجام بگیره تلاش می‌کنن مردم مأیوس‌کنند مردم رو بی‌اعتماد کنند وانمود کنند که انتخابات فایده‌ای نداره تاثیری نداره در مقابل اینها باید جهاد تبیین سینه سپر کند در مقابل اینها باید حقیقت رو بیان کنه کسانی هستن که حضور مردم در اداره کشور که ثابت کننده تحقق مردم‌سالاری دینی در کشوره این ضعیف بشه تا حرف امام بزرگوار دروغ در بیاد هدفشون اینه که وعده الهی رو مخالف واقع نشون بدهند. تلاش باید کرد در مقابل این حرکت خصمانه این حرکت خصمانه است هرکس با انتخابات مخالفت کنه با جمهوری اسلامی مخالفت کرده با اسلام مخالفت کرده انتخابات یک وظیفه است. یکی از کارهای امروز احساس وظیفه نسبت به انتخابات یکی از کارهای نقد جامعه مجاهده در جهاد تبیین.

یکی از نقاط قوت نظام مبارزه با فساده به مجرد این‌که یک فسادی یکجا ظاهر می‌شه و دولت و مسئولان قضایی و دیگران در مقابلش بنا می‌کنند حرکت کردن که این نقطه قوت مبارزه با فساده یک عده‌یی از اون‌ور پیدا میشن که آقا ببینید فساد وجود داره خب بله فساد وجود داره اونی که نقطه ضعفه این است که فساد تحمل بشه فساد کمک بشه اگه با فساد مبارزه شد این میشه نقطه قوت سعی می‌کنند این نقطه قوت تبدیل کنند به نقطه ضعف.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0cc6f5a1-c41d-499a-bfc1-941e0f83a482"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات