728 x 90

فضیحت برملا شدن نامه محرمانه اعضای دولت جلادان به شورای نگهبان ارتجاع برای تأیید صلاحیت

ثبت نام اسماعیلی وزیر ارشاد رژیم برای نمایش انتخابات
ثبت نام اسماعیلی وزیر ارشاد رژیم برای نمایش انتخابات

برملا شدن نامه محرمانه اعضای دولت جلادان به شورای نگهبان ارتجاع برای تأیید صلاحیت اسماعیلی وزیر ارشاد رژیم، هم‌چنان موضوع جنگ گرگهاست.

یک مهره حکومتی به نام نوروزی درباره این فضیحت گفت این اقدام مغایر با ماده ۶۸ قانون انتخابات است.

از سوی دیگر، سایت رجانیوز نزدیک به پاسدار سعید جلیلی این نامه را «محرمانه» و «مشورت مومنانه» توصیف کرد و خواستار «ورود نهادهای امنیتی» به انتشار آن شد و نوشت: «در سالیان متمادی» چنین کاری «رواج داشته» اما این بار «با شیطنت رسانه‌یی یک جریان بدنام رسانه‌یی» علنی شده است.

احمد زیدآبادی، از مهره‌های باند مغلوب نیز نوشت: آنان از کجا دانسته‌اند که شورای نگهبان آقای اسماعیلی را به‌عنوان رجل سیاسی به‌رسمیت نمی‌شناسد و قصد رد صلاحیت او را دارد؟

 

رسانه‌های حکومتی از انصراف کاندیداهای پوششی خبر دادند یک رسانه حکومتی نوشت: اعلام انصراف‌ها شروع شده و داوود منظور معاون رئیسی از ادامه نامزدی ریاست‌جمهوری استعفا داد.

 

پاسدار رویانیان سرکرده سابق پلیس راه، نیز اعلام انصراف کرد.

 

کیهان خامنه‌ای با نگرانی از جنگ‌وجدال مهره‌های باند غالب و برهم خوردن مهندسی خلیفه ارتجاع نوشت: اگر افراد دچار حمایت مطلق از این یا آن نامزد شوند ممکن است به جای مطلوب‌ترین بدترین نامزد انتخاب شود، مثل انتخابات سال ۹۲ که کشور بعد از ۱۱سال هم‌چنان با پیامدهای خسارت‌بار آن انتخاب، دست به گریبان است.

 

در همین حال، عباس عبدی از مهره‌های باند مغلوب نوشت: بسیاری از مردم معتقدند فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس‌جمهور شود چون اصلاح روندهای جاری فراتر از اختیارات رئیس‌جمهور است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/89bad638-e823-4a36-8165-cf58797b466c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات