728 x 90

فشار پیتر روسکام به کمپانی بوئینگ برای لغو قراردادهایش با رژیم ایران

پيتر روسكام نماينده مجلس نمايندگان آمریکا
پيتر روسكام نماينده مجلس نمايندگان آمریکا

پیتر روسکام نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در حال فشار آوردن علیه کمپانی بوئینگ برای برداشتن قدمهای نهایی، جهت لغو توافقی برای فروش دهها هواپیمای مسافربری به رژیم ایران است. وی  به واشینگتن اگزمینر گفت: «زمان آن رسیده است که کمپانی بوئینگ و ایرباس و تمامی کمپانیهای غربی که در حال بررسی ورود به بازار ایران هستند بشکل قاطع و اخلاقی عمل کرده و از فروش هواپیما به رژیم ایران که باعث افزایش هرج و مرج در این منطقه خواهد شد، دوری کنند‌».  وی گفت رژیم ایران برای تقویت ماشین جنگی بشار اسد با استفاده از هواپیماهای غيرنظامی و تجارتی ادامه می‌دهد.  

به نوشته واشینگتن اگزمینر روسکام برای سالیان مخالف چنین قراردادهایی بوده و می‌گوید این معاملات باعث تقویت یک رژیم یاغی و منفور خواهد شد و به رژیم ایران اجازه خواهد داد تا از هواپیماهای 777بوئینگ برای مقاصد نظامی یا تروریستی استفاده کند... توافق بوئینگ بعد از اجرای توافق اتمی 2015 بین رژیم ایران و قدرتهای جهانی انجام شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3bb7b9fa-0145-41ea-8b43-167ee56e6429"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات