728 x 90

فروپاشی اقتصادی و حملات باند مغلوب به رئیسی جلاد

بازار تهران
بازار تهران

اقتصاد نزار ایران تحت حاکمیت آخوندی که به مرز فرو پاشی رسیده دستاویز حملات باند مغلوب به رئیسی جلاد گشته تا جایی که بسیاری از روزنامه‌های این باند با حمله به آخوند جلاد؛ سیاست‌های وی را به تمسخر گرفتند.
در حالی که روزنامه وطن امروز در مقاله‌ای به تاریخ دوشنبه ۸شهریور نرخ تورم مردادماه را حدود ۴۵درصد و افزایش قیمت یک متر مربع زیر بنای واحد مسکونی را نسبت به ماه مشابه سال قبل ۳۴درصد به‌نقل از مرکز آمار اعلام کرد.

روزنامه حکومتی آفتاب یزد در مقاله‌ای به همین تاریخ به قلم یک کارشناس اقتصادی به نام علی سعدونی با تمسخر رئیسی جلاد نوشت: «وقتی هنوز رئیس بانک مرکزی منصوب نشده چطور دستور می‌دهند که تورم کنترل شود و ارزش پول ملی تقویت شود؟ مسئول امر اصلاً حضور ندارد در شرایطی که دلار روزبه‌روز سیر صعودی را طی می‌کند و ارزش پول ملی نیز هر روز در حال کاهش است دستوراتی از طرف دولتی‌ها شنیده می‌شود که به‌نظر می‌رسد فاقد ضمانت اجرایی است، رئیسی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفته بود: «تیم اقتصادی هر چه سریع‌تر راه‌کارهای تقویت ارزش پولی را ارائه کند» این دستور در حالی صادر شد که هنوز شخصی به‌عنوان رئیس بانک مرکزی منصوب نشده است!»


روزنامه حکومتی جهان صنعت نیز در مقاله‌ای به همین تاریخ با حمله به سیاست‌های دولت جدید رئیسی نوشت «آیا مشکلات ریز و درشت اقتصاد ایران اجازه چنین برداشتهایی از منابع مالی را به دولت می‌دهد؟ آیا مسئولان کشور حاضرند که ۵۰درصد از حقوق ماهیانه خود را صرف چنین مسأله‌یی کنند؟ آیا فرزندان این مسئولان و وزرای دولتی که به طرح چنین مباحثی می‌پردازند حاضر هستند هم‌چون دیگر اقشار جامعه، زیر بار هزینه‌های سرسام آوری از قبیل هزینه مسکن و خوراک گذران زندگی کنند و هیچ دورنمایی برای آینده زندگی خود و فرزندانشان نداشته باشند؟».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f60b173a-c266-4443-9f23-9f38c00c291a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات