728 x 90

فراخوان سناتورهای آمریکایی به اعمال قاطعیت علیه رژیم ایران

سناتورها جونی ارنست، مارشا بلبکرن و کوین کرامر
سناتورها جونی ارنست، مارشا بلبکرن و کوین کرامر

سناتور جونی ارنست عضو سنای آمریکا اعلام کرد: من در تلاش هستم تا جریان میلیاردها دلار از جانب بایدن برای رژیم ایران را قطع کنم و این رژیم را به‌خاطر تلاش‌هایش برای کشتن آمریکایی‌ها مورد حسابرسی قرار بدهم. به جای استراتژی مماشات جو بایدن، آمریکا باید از استراتژی قدرت پیروی کند.

در همین حال سناتور مارشا بلکبورن عضو سنای آمریکا خطاب به دولت بایدن اعلام کرد: رژیم ایران سالانه ۷۰۰میلیون دلار به حزب‌الله و ۱۰۰میلیون دلار به حماس ارسال می‌کند. چرا ۱۰میلیارد دلار دیگر برای حمایت از اهداف تروریستی آنها را آزاد می‌کنیم؟

سناتور کوین کرامر درباره معافیت ۱۰میلیارد دلاری از تحریم‌های رژیم ایران گفت:

در مورد معافیت ۱۰میلیارد دلاری از تحریم‌های ایران: «عراق برای خود یک کشور بزرگ تولیدکننده انرژی است. برای برق نباید به ایران وابسته باشد. بنابراین، بیایید از آنجا شروع کنیم. بیایید با این واقعیت شروع کنیم که ما این متحد را در عراق داریم که همه این نفت و گاز طبیعی را دارد، و آیا آنها نباید از آن برای اهداف خود استفاده کنند؟ من فکر می‌کنم که ما رفتارهای بد زیادی را تسهیل می‌کنیم، من نمی‌خواهم عراق برق نداشته باشد، اما دوست دارم آنها به جای این‌که به رژیم ایران وابسته باشند، خودشان تولید کنند. ما مشکلات بزرگی داریم و این دیکتاتورها، مستبدان و تروریستها دوباره ما را احمق جلوه می‌دهند که به نظر می‌رسد این روزها برای آنها نسبتاً آسان است.(سایت سناتور کوین کرامر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73f77908-a530-4a28-9d0f-b1d04b44d555"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات