728 x 90

فراخوان خانم رجوی به جوانان برای تشکیل شورهای مردمی و کمک‌رسانی مستقل به سیل‌زدگان

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

بار دیگر سیل و توفان بخشهای وسیعی از کشور از جمله استانهای خراسان رضوی، اردبیل،‌ آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، اصفهان، کردستان، فارس،‌ خوزستان، کرمان، گیلان، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، چهار محال و بختیاری، لرستان و مرکزی را در برگرفت و در غیاب حداقل تدابیر بازدارنده و کمک‌رسانیهای ضروری، شمار زیادی از هموطنانمان جان خود را از دست داده و شمار زیادی مصدوم و بی‌خانمان شدند.

رسانه‌های حکومتی به‌ نقل از سخنگوی سازمان اورژانس کشور نوشتند در پی حوادث جوی از ۱۸اردیبهشت تا ۱۰خرداد ماه امسال ۳۱نفر جان خود را از دست دادند و ۷۱نفر مصدوم شدند. آمار واقعی جان‌ باختگان بیشتر است که رژیم آخوندی آنرا پنهان می‌کند.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران با صمیمانه‌ترین تسلیتها و آرزوی بهبودی سریع برای مصدومان، عموم مردم به‌ویژه جوانان را به تشکیل شوراهای مردمی و کمک‌رسانی مستقل به سیل‌زدگان فراخواند و گفت رژیم آخوندها با دزدیهای کلان، قتل‌عام محیط‌زیست و هدر دادن سرمایه‌ها در صدور تروریسم و جنگ‌افروزی، ایران را در برابر حوادث طبیعی بی‌دفاع گذاشته است.

وی افزود در حاکمیت آخوندها مردم ایران مستمراً‌ دچار مصیبتهایی می‌شوند که قابل پیش‌بینی و پیشگیری هستند. یک روز سیل، یک روز زلزله، یک روز آتش سوزی. حوادثی که به‌دلیل از بین بردن زیرساخت‌های کشور و عدم رسیدگی و کمک‌رسانی به فاجعه تبدیل می‌شوند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱خرداد ۱۳۹۸(اول ژوئن ۲۰۱۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14e03452-c832-443e-b968-f3bf3b2120fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات