728 x 90

فراخوانهای بین‌المللی برای توقف حمله به رفح - «همهٔ چشم‌ها به رفح»

همه چشمها به رفح
همه چشمها به رفح

هم‌زمان با فراخوانهای بین‌المللی برای توقف حمله به مردم چادرنشین فلسطین در رفح با نوشتهٔ «همهٔ چشم‌ها به رفح» و هشتگی به‌همین نام حدود ۴۵میلیون بار تا بعدازظهر چهارشنبه ۹خرداد در شبکه‌های اجتماعی منتشر و در پلتفرم‌های مختلف ترند شد.

اینتدیپندنت انگلستان، قبل از ظهر چهارشنبه ۹خرداد گزارش داد: «تصویری که از مردم می‌خواهد به جنگ اسراییل در غزه توجه کنند، پس از حمله هوایی مرگبار اسراییل که دهها غیرنظامی در آن کشته شدند، توسط میلیون‌ها نفر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

این تصویر که... عبارت «همه چشم‌ها به رفح» روی آن نقش بسته است، اکنون تقریباً ۴۰میلیون بار در اینستاگرام منتشر شده است».

نیویورک تایمز نیز نوشت، شعار «همه چشمان به رفح» این هفته پس از حمله اسراییل به شهر غزه که دهها غیرنظامی در آن کشته شدند و خشم بین‌المللی را برانگیخت، در شبکه‌های اجتماعی طنین‌انداز شد.
برای ماه‌ها، این عبارت شعار محوری گفتگوهای اجتماعی و فرهنگی پیرامون جنگ اسراییل و حماس در منطقه بوده است...

صبح چهارشنبه نیویورک تایمز افزود: شعار همه چشمها به رفح این بار از طریق تصویری که به نظر می‌رسد توسط هوش مصنوعی ایجاد شده و میدانی از چادرهای پناهجویان را نشان می‌دهد که عبارت «همه چشم‌ها به رفح» را تشکیل می‌دهد بیش از ۳۸میلیون بار در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

به‌گزارش تلویزیون ب‌اف‌ام، بسیاری از شخصیت‌های فرانسوی و بین‌المللی همین تصویر را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

عرب‌نیوز نوشت: «این تصویر... تا صبح چهارشنبه این پست از ۴۰میلیون اشتراک در اینستاگرام عبور کرد و هشتگ «همهٔ چشم‌ها به‌رفح» در سراسر شبکه‌های اجتماعی مختلف ترند شد».

در ایتالیا لاریپوبلیکا نوشت:

تصویر همه نگاهها به رفح بیش از ۴۰میلیون بار در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است. این کمپین مجازی عظیم با ایده یک عکاس جوان مالزیایی و با کمک هوش مصنوعی توانست مردم سراسر جهان را درگیر کند.

این نشان می‌دهد که مردم جهان کشتار و گرسنگی و ناامنی مردم بیگناه فلسطین در غزه را برنمی تابند. هم‌چنین ثابت می‌کند هم‌چنانکه مقاومت ایران در نخستین روز اعلام کرد، باید سر مار ولایت در ایران را هدف قرار داد و بدون آن این منطقه از جهان صلح پایدار نخواهد دید.

همه چشمها به رفح

همه چشمها به رفح

همه چشمها به رفح

همه چشمها به رفح

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5529942c-d6f7-49a5-81f8-421630a16dae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات