728 x 90

فاکس نیوز: کمیته پارلمان اروپا به لغو مصونیت قانونی از دو قانونگذار که ادعا می‌شود در یک رسوایی بزرگ فساد دست داشتند رأی داد

پارلمان اروپا
پارلمان اروپا

فاکس نیوز به‌نقل از آسوشیتدپرس روز سه‌شنبه ۱۱بهمن نوشت: کمیته پارلمان اروپا به لغو حمایت [مصونیت قانونی] از دو قانونگذار که ادعا می‌شود در یک رسوایی بزرگ فساد دست داشتند رأی داد. 

دادستانهای بلژیک می‌خواهند از ۲مرد عضو پارلمان اروپا که گفته می‌شود با این رسوایی مرتبط هستند بازجویی کنند.
یک کمیته بانفوذ در پارلمان اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه به‌اتفاق آرا به لغو مصونیت قانونی دو قانونگذار که توسط مقامات بلژیکی به اتهام ارتباط با یک رسوایی بزرگ فساد به‌دنبال آن بودند، رأی داد.

آدریان وازکز لازارا، رئیس کمیته امور حقوقی پارلمان اروپا در توئیتر اعلام کرد کمیته امور حقوقی پارلمان اروپا با ۲۳رأی موافق و بدون هیچ ممتنع تصمیم گرفت مصونیت پارلمانی مارک تارابلا Marc Tarabella، قانونگذار بلژیکی و آندره آ کوزولینو Andrea Cozzolino ایتالیایی را لغو کند.
این اقدام راه را برای رأی‌گیری پارلمان در مورد حذف حمایتهای خود از این دو عضو خود در روز پنجشنبه هموار می‌کند تا این دو مرد که از اعضای گروه سیاسی چپ میانه سوسیالیست‌ها و دموکرات‌ها (S&D) هستند که بیشترین آسیب را از این رسوایی دیده است، مورد بازجویی توسط دادستان بلژیکی قرار گیرند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/86f6b64f-02de-4d04-8d27-ef97a8d7e289"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات