728 x 90

فاکس نیوز-پژوهشکده رسانه خاورمیانه: رژیم ایران یک رژیم تروریستی در داخل و در صحنه بین‌المللی است

فاکس نیوز-پژوهشکده رسانه خاورمیانه: رژیم ایران یک رژیم تروریستی در داخل و در صحنه بین‌المللی است
فاکس نیوز-پژوهشکده رسانه خاورمیانه: رژیم ایران یک رژیم تروریستی در داخل و در صحنه بین‌المللی است

فاکس نیوز-پژوهشکده رسانه خاورمیانه:

رژیم ایران یک رژیم تروریستی در داخل و در صحنه بین‌المللی است

چندین مقام رژیم ایران به‌خاطر دست داشتن در جنایات سالهای ۶۷ و ۹۸

تحت تعقیب اینترپل هستند

 

فاکس نیوز ۶فروردین ۱۴۰۲ گزارش داد: در بحبوحه افشاگری تکان‌دهنده مبنی بر این‌که رژیم ایران اورانیوم نزدیک به درجه تسلیحاتی را برای ساخت یک سلاح اتمی غنی کرده، پژوهشکده رسانه‌ای خاورمیانه (MEMRI) روز جمعه گزارشی بسیار دقیق برای مقابله با تلاشهای رژیم ایران در تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌یی منتشر کرد.

این پژوهشکده یک طرح عملی ارائه کرده که هدف آن از بین بردن مشروعیت رژیم مذهبی ایران است. این گزارش در حالی منتشر می‌شود شورش‌ها علیه رژیم آخوندی در ایران گسترش یافته و این کشور ۸۷میلیون نفری را از ماه سپتامبر سال گذشته میلادی تاکنون درنوردیده است.

این اندیشکده می‌گوید: «رژیم ایران را باید به‌دلیل دروغگویی در مورد فتوای فرضی خامنه‌ای مبنی بر منع سلاحهای هسته‌یی مورد حسابرسی قرار داد. غرب باید با صدای بلند رژیم را محکوم کند که همواره در این مورد دروغ گفته است

پژوهشکده رسانه‌ای خاورمیانه خاطرنشان می‌کند که: «رژیم ایران یک رژیم تروریستی در داخل و (در صحنه) بین‌المللی است... . چندین مقام رژیم ایران به‌خاطر دست داشتن در جنایات سالهای ۶۷ و ۹۸ تحت تعقیب اینترپل هستند. آمریکا نیز رئیس‌جمهور کنونی ابراهیم رئیسی را به‌خاطر نقشی که در اعدام هزاران زندانی سیاسی از جمله بسیاری از دانشگاهیان و اساتید در سال۶۷ داشت تحریم کرده است...

پژوهشکده رسانه‌ای خاورمیانه هم‌چنین تأکید می‌کند که محکومیت‌های سازمان ملل می‌تواند «فعالیت‌های دانشگاهی برخی عوامل رژیم مانند حسین موسویان در دانشگاه پرینستون و جعفر محلاتی در کالج اوبرلین در غرب را افشا کند. موسویان در جریان کشتار رهبران کرد در سال۱۳۷۱ در رستوران برلین، سفیر رژیم ایران در آلمان بود. محلاتی نیز به‌خاطر لاپوشانی قتل‌عام سال۶۷ در حالی‌که سفیر رژیم در آمریکا بود مورد تنفر مردم ایران است.

پژوهشکده رسانه‌ای خاورمیانه هم‌چنین خاطرنشان می‌کند که از کشورهای اروپایی خواسته شده که سپاه پاسداران رژیم ایران را یک نهاد تروریستی خارجی نامگذاری کنند. در سال ۲۰۱۹، آمریکا سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی معرفی کرد. رژیم ایران طرح ترور شخصیت‌های آمریکایی از جمله دونالد ترامپ و مایک پمپئو و جان بولتون را ریخته است.

تلاشهای قدرتهای جهان شامل آمریکا، فرانسه، انگلستان، آلمان، روسیه و چین برای رسیدن به یک توافق اتمی با رژیم ایران نقض فاحش حقوق‌بشر در ایران تحت حاکمیت آخوندها را نادیده گرفته است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c865fb4f-d5a2-49ab-97f6-9b604f85153c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات