728 x 90

فاکس نیوز: فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده‌ ایران هم‌چنان برای منطقه مشکل ایجاد می‌کند

ایران
ایران

فاکس نیوز روز پنجشنبه ۶مرداد از قول مقام بحرینی نوشت: موضوع نیروهای نیابتی رژیم ایران چیز جدیدی نیست، توافق هسته‌یی برای مقابله با «تهدید مشترک» امری حیاتی است.

عبدالله آل خلیفه، معاون امور سیاسی وزیر خارجه بحرین تأکید داشت که رژیم ایران به‌عنوان یک همسایه، رفتاری غیرمسئولانه داشته، و خاورمیانه را نیز تهدید کرده است زیرا هم‌چنان با مصونیت از مجازات عمل می‌کند.

وی هفته گذشته در یک مصاحبه اختصاصی در حاشیه مجمع امنیتی اسپن به فاکس نیوز دیجیتال گفت: "ایران در ۴۰۰سال گذشته بدون مجازات عمل کرده است. کشور من، بحرین، بخشی از مداخله مستمر ایران در امور همسایگان خود بوده است".

عبدالله آل خلیفه افزود: "ما معتقدیم که ایران یک همسایه مهم در منطقه است آن ایرانی که مسئولیت‌پذیر و به مرزهای همسایگان خود احترام بگذارد، و از توسعه توان هسته‌یی و بالستیک خود، و حمایت از تروریسم و ​​افراط‌گرایی اجتناب کند. .

خلیفه قبلاً نگرانی‌ها در مورد جاه‌طلبی رژیم ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌یی، حتی اگر این موضوع بر کشورهای همسایه «به شکلی بسیار چشمگیر» تأثیر بگذارد، را مورد بحث قرار داده بود.

خلیفه ضمن تأکید بر تمایل تهران به توسعه و تأمین مالی نیروهای نیابتی در کشورهای همسایه، از جمله حوثی‌ها که در عربستان سعودی و یمن فعالیت می‌کنند، گفت یک سلاح هسته‌یی بالقوه تنها یکی از بسیار فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده‌ ایران است که هم‌چنان برای منطقه مشکل ایجاد می‌کند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49c90c20-fc0e-4f34-a892-095e1bb520cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات