728 x 90

فاکس نیوز: رژیم ایران با وجود تلفات جانی کرونا کمکهای بین‌المللی را رد کرد

کرونا در ایران و رد کردن کمکهای بین‌المللی توسط رژیم
کرونا در ایران و رد کردن کمکهای بین‌المللی توسط رژیم

فاکس نیوز در گزارشی درباره شیوع کرونا در ایران و رد کردن کمکهای بین‌المللی پزشکان بدون مرز روز ۵فروردین ۹۹ نوشت: در حالی که ایران با یکی از بدترین شیوع های ویروس کرونا در جهان نبرد می‌کند، رژیم ایران کمکهای بشردوستانه حیات‌بخش از خارج را رد می‌کند.

 

هالی مک لی نویسنده گزارش نوشت: روز یکشنبه ۳فروردین، پزشکان بدون مرز،‌ سازمان برجسته بین‌المللی بشر دوستانه پزشکی، اعلام کرد، یک بیمارستان ۵۰تخت‌خوابی و یک تیم اورژانس ۹نفره به اصفهان، دومین استان آسیب‌زده در ایران و برای افزایش ظرفیت بیمارستان برای معالجه بیمارانی که به‌علت ابتلاء به ویروس کرونا حالشان وخیم است اعزام کرده است.

 

فاکس نیوز نوشت: علاوه بر این روز دوشنبه ۴فروردین سفارت رژیم ایران در فرانسه در توئیتی نوشت «دومین محموله (ام.اس.اف) پزشکان بدون امروز، بندر بوردو (در جنوب باختری کشور فرانسه) را به سوی تهران ترک کرده است.

 

شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه روز ۵فروردین ۹۹ خود نوشت: رژیم آخوندی تیم پزشکان بدون مرز را که با ۹پزشک متخصص و دو هواپیما تجهیزات، برای ایجاد یک بیمارستان صحرایی به اصفهان رفته بود، از ایران اخراج کرد تا جهان از ابعاد واقعی مبتلایان به کرونا و جان‌ باختگان مطلع نشود و پنهان‌کاریها و بی‌کفایتی‌های رژیم فاش نگردد.

 

علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت رژیم وقیحانه در این باره نوشت: با اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و نیز استفاده از تمام ظرفیت درمانی نیروهای مسلح، نیازی به استفاده از ظرفیت نیروهای خارجی نیست.

 

خانم مریم رجوی گفت: اخراج پزشکان بدون مرز که طبعاً با موافقت و هماهنگی قبلی به اصفهان رفته بودند، مبین اصرار آخوندها در ادامه پنهان‌کاری مجرمانه به‌ویژه در مورد آمار جانباختگان و حاکی از این حقیقت است که مشکل اصل در ایران یک دیکتاتوری فاسد است که جز به حفظ قدرت نمی‌اندیشد و جان انسان‌ها برایش هیچ ارزشی ندارد. رژیم تنها کمکهایی را می‌خواهد که بدون هر گونه نظارتی در خدمت سپاه پاسداران و سردمداران حکومت قرار بگیرد.

 

فاکس نیوز در رابطه با آمارهای قطره چکانی رژیم آخوندی نوشت: تا بعدازظهر روز سه‌شنبه طبق آمار رسمی تهران، زیر ۲۰۰۰مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا داشته است. این در حالی است که شورای ملی مقاومت ایران استدلال می‌کند که تلفات جانی واقعی بیش از ۱۰۵۰۰ در بیش از ۲۰۰شهر است.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/021c14af-58fa-4816-bfb0-1cb727f23625"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات