728 x 90

فاکس نیوز: رژیم ایران قطعات هواپیما در اختیار روسیه می‌گذارد

هواپیمایی روسیه
هواپیمایی روسیه

«فاکس نیوز» چهارشنبه ۵مرداد، در گزارشی از توافق‌نامه بین رژیم ایران و روسیه خبر داد که بر اساس آ‌ن رژیم ایران متعهد شده است که قطعات و تجهیزات هواپیما در اختیار روسیه بگذارد، هواپیماهای روسی را سرویس کند، و پروازهای خطوط هوایی خود به این کشور را افزایش دهد.

فاکس نیوز در ادامه نوشت بر اساس این توافق‌نامه، دو کشور پروازهای خطوط هوایی خود را به ۳۵بار در هفته افزایش می‌دهند و این در حالیست که هم‌اکنون تنها ۱۹کشور به مقصد روسیه پرواز مستقیم ارائه می‌کنند که این در نوع خود «افزایشی چشمگیر» است.

«فاکس نیوز» افزود این توافق‌نامه در ادامه توافق قبلی میان رژیم ایران و روسیه برای تأمین هواپیماهای بدون سرنشین ساخت سپاه پاسداران به ارتش روسیه حاصل شده است تا روسیه از آنها در ادامه تجاوز نظامی خود به اوکراین مورد استفاده قرار دهد.

پیش از این جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا فاش کرده بود که بر اساس ارزیابی سازمانهای امنیتی آمریکا، تهران قصد دارد هواپیماهای بدون سرنشین جنگی به روسیه تحویل دهد و سربازان روسی را برای کاربرد آنها آموزش بدهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37ba3872-d346-449c-8b71-1fc9fd2098d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات