728 x 90

فاکس نیوز: بیش از ۱۰۰ نفر از رهبران سابق جهان به بایدن می‌گویند که در قبال ایران سختگیرانه رفتار کند

حمایت ۱۰۷تن از رؤسای جمهور و نخست وزیران سابق از ۴۶کشور جهان، از طرح ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی
حمایت ۱۰۷تن از رؤسای جمهور و نخست وزیران سابق از ۴۶کشور جهان، از طرح ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی

فاکس نیوز روز سه‌شنبه دوم خرداد در خبری درباره حمایت ۱۰۷تن از رؤسای جمهور و نخست وزیران سابق از ۴۶کشور جهان، از طرح ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی نوشت: بیش از ۱۰۰نفر از رهبران سابق جهان به بایدن می‌گویند که در قبال ایران سختگیرانه رفتار کند زیرا موشکافیها به‌دلیل فقدان استراتژی بالا می‌رود.

سایت فاکس نیوز با انتشار این خبر نوشت:
در حالی که رژیم ایران اعدام معترضان و تجاوزات در خارج از کشور را ادامه می‌دهد سران سابق کشورها از بایدن خواستند سیاست خود را تغییر دهد.
مایک پنس معاون رئیس‌جمهور سابق و ۱۰۷ رهبر سابق جهان روز سه‌شنبه نامه‌یی به پرزیدنت بایدن و همتایانش در کانادا، بریتانیا و اروپا امضا کردند و از غرب خواستند رویکرد سخت‌تری در قبال ایران اتخاذ کنند و از معترضان ضددولتی ایران که خواستار تغییر رژیم هستند حمایت کند.
این نامه پس از آن منتشر شد که هفته گذشته قانونگذاران آمریکایی حمایت دو حزبی از مردم ایران را که علیه دولتشان تظاهرات کردند اعلام کردند و بایدن را به‌دلیل نداشتن استراتژی منسجم یا جامع در قبال ایران به‌شدت محکوم نمودند...
رهبران هم‌چنین حمایت خود را از شورای ملی مقاومت ایران، ائتلافی از گروه‌های اپوزیسیون ایرانی، و طرح ۱۰ ماده‌ای برای انتقال دموکراتیک مورد حمایت رهبر ائتلاف، مریم رجوی، ابراز کرده‌اند.
علاوه بر پنس، یکی از حامیان صریح جنبش اپوزیسیون ایران، امضاکنندگان نامه شامل لیز تراس، نخست‌وزیر سابق انگلستان، استفان هارپر نخست‌وزیر سابق کانادا، و دو رئیس‌جمهور سابق کمیسیون اروپا، در میان دهها تن از رهبران سابق دولت بودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f7de27c-9619-41c9-9c4f-1af0206078f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات