728 x 90

فاکس نیوز: اسناد فاش شده جزئیات تلاشهای ایران برای تبادل زندانیان با بلژیک را نشان می‌دهد

تسخیر و از دسترس خارج کردن ۲۱۰سایت و سامانه وزارت‌خارجه رژیم در تهران
تسخیر و از دسترس خارج کردن ۲۱۰سایت و سامانه وزارت‌خارجه رژیم در تهران

فاکس نیوز

یک گروه آخوندها را در تسخیر وبسایتهای وزارت‌خارجه رژیم ایران به خطر انداخت سپس گنجینه‌یی از اطلاعات حساس را فاش کرد

اسناد فاش شده جزئیات تلاشهای رژیم ایران برای تبادل زندانیان با دولت بلژیک را برملا می‌کند

بر روی سایت وزارت‌خارجه این پیام ظاهر شد مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی

 

فاکس نیوز ۱۷ اردیبهشت: یک گروه از نخبگان هکر ایرانی به سرورهای وزارت‌خارجه رژیم ایران دسترسی پیدا کرد و قبل از این‌که وب سایت این وزارتخانه را تخریب کند، مجموعه‌یی از داده‌ها را به بیرون درز داد.

این گروه تحت نام قیام تا سرنگونی روز یکشنبه در وب سایت خود اعلام کرد، مسئول حذف وب سایتهای متعلق به وزارت‌خارجه رژیم ایران است. بر اساس گزارشها، این گروه هم‌چنین مجموعه‌یی از داده‌ها از جمله مدارک شناسایی، مکاتبات وزارتخانه، شماره تلفن و نام بیش از ۱۱۰۰۰کارمند این وزارتخانه را به بیرون درز داده است.

وبسایت رسمی وزارت‌خارجه ایران ایران تا اواخر صبح یکشنبه از کار افتاده بود و پیامی مبنی بر «در حال انجام تعمیرات و ارتقای برنامه‌ریزی شده» نمایش می‌داد.

اوایل روز یکشنبه، وب‌سایتهای وزارت‌خارجه رژیم ایران در دبی، امارات متحده عربی، مونیخ، آلمان و سئول، کره جنوبی با پیامی که خامنه‌ای را هدف قرار داده بود، تسخیر شد. پیامی که ظاهر شده بود نوشته بود «مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی». به گزارش آسوشیتدپرس، رجوی احتمالاً به رهبر ناپیدای گروه مجاهدین خلق یا همسرش مریم اشاره می‌کند که به یک چهره سرشناس تبدیل شده است. پیام ادامه می‌دهد «انقلاب بزرگی در ایران رخ می‌دهد، قیام تا تخریب کاخ ستم ادامه خواهد داشت».

فاکس نیوز ادامه داد: گروه‌های هکری از زمان آغاز اعتراضات ضد رژیم در سال گذشته که کشور را فرا گرفت، به‌طور فزاینده‌یی وب سایتها و خدمات آژانس‌های حکومتی را هدف قرار داده‌اند، از جمله هک بیش از ۵۰۰۰ دوربین امنیتی رژیم و ۱۵۰ وب سایت متعلق به دولت محلی در تهران. هکرها در اکتبر سال گذشته نیز توانستند به آژانس انرژی اتمی رژیم ایران نفوذ کنند.

اسناد به دست آمده شامل مکاتبات رژیم ایران و مقامات اروپایی در مورد پیشنهاد مبادله زندانیان دیپلمات این رژیم اسدالله اسدی که در بلژیک در بازداشت به سر می‌برد، در برابر امدادگر بلژیکی اولیویه واندکاستیل می‌باشد. اسدی در حال گذراندن محکومیت ۲۰ساله خود در بلژیک به‌دلیل نقشش در برنامه‌ریزی برای حمله بمب‌گذاری به گردهمایی مقاومت ایران در نزدیکی پاریس در سال۲۰۱۸ است.

واندکاستیل در ژانویه به ۴۰سال زندان و ۷۴ضربه شلاق به‌دلیل اتهاماتی که دولت بلژیک آن را "خودسرانه" می‌خواند، محکوم شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97e7c604-6723-4272-9265-18b4993c9906"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات