728 x 90

غیظ حکومت آخوندی از لیست‌گذاری حزب‌الشیطان لبنان توسط دولت آلمان

وزارت خارجه آلمان در برلین
وزارت خارجه آلمان در برلین

در ادامه غیظ حکومت آخوندی از لیست‌گذاری حزب‌الشیطان لبنان توسط دولت آلمان، رسانه حکومتی صراط ۱۴اردیبهشت نوشت: «تیر ۹۷، آلمان در اقدامی غیرقانونی و با دلایل واهی، اسدالله اسدی دیپلمات (نظام) را که از مصونیت دیپلماتیک برخوردار بود، بازداشت کرد. مهر ۹۷، رسانه‌های غربی از استرداد دیپلمات ایرانی بازداشت شده در آلمان به بلژیک خبر دادند.

چندی پیش علی ماجدی سفیر سابق ایران در آلمان در مصاحبه با خبرگزاری دولتی ایسنا ادعاهای واهی برخی کشورهای اروپایی مبنی بر دست داشتن ایران در اقدامات تروریستی در اروپا را تأیید کرد! این اظهارات نسنجیده، استقبال رسانه‌های معاند را در پی داشت».

یادآوری می‌کنیم، علی ماجدی، که تا آذرماه ۹۷ سفیر رژیم در آلمان بود درباره توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، تصریح کرد که در این باره اروپایی‌ها اسنادی دارند که ما نمی‌توانیم آن را به‌راحتی رد کنیم.

وی در پاسخ به ادعای خبرگزاری ایسنا (۳ بهمن ۹۷) که این توطئه و دستگیری دیپلمات تروریست رژیم را ادعای اروپایی‌ها توصیف می‌کرد، گفت: «من اعتقادی به این تحلیلها ندارم. اروپایی‌ها در مورد ادعاهایی که مطرح کرده‌اند؛ اسنادی آورده‌اند که ما نمی‌توانیم آن را به‌راحتی رد کنیم» ...

علی باقری معاون امور بین‌الملل آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، دق‌دلی حکومت آخوندی از لیست‌گذاری حزب‌الشیطان لبنان بر سر مجاهدین خالی کرد و گفت که اقدام آلمان مقدمه‌ای برای انجام اقدامات مشابه توسط سایر کشورهای اروپایی است.

تلویزیون حکومتی افق - ۱۴اردیبهشت۹۹:

مجری: آلمانیها بدون هیچ مقدمه‌ای دولتشان حزب‌الله را متهم کرد و این مقدمه‌ای است که بقیه کشورهای اروپایی هم ادامه بدهند این مسیر را.

علی باقری: من یادم هست در مذاکرات هسته‌یی آنطور که بودیم اتحادیه اروپا آمد منافقین را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کرد. سفیرمان یادم هست در بلژیک که مقر اتحادیه اروپا هست رفت با یکی از مقامات اتحادیه اروپا مذاکره کرد برای این‌که چرا این کار را کردید استدلال‌هایی را مطرح کرد که اینها بالاخره تروریست هستند ۱۷هزار را کشتند...

آنجایی که منافعشان اقتضا بکند تروریست شویی می‌کنند مثل منافقین را می‌گویند تروریست نیستند بعد به آنها امکانات می‌دهند تجهیزات می‌دهند نمی‌دانم بستر می‌دهند برای فعالیت‌های مختلف شان یک کارشان تروریست شویی هست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9422477e-676e-436f-8868-41fd1d1457c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات