728 x 90

غارت مردم به اسم منع تردد شبانه

محدودیت تردد شبانه در تهران
محدودیت تردد شبانه در تهران

تلویزیون حکومتی به غارت مردم توسط مافیای حکومتی، به بهانهٔ جریمه‌ای تحت عنوان منع تردد شبانه اعتراف کرد.

تلویزیون شبکه۵ حکومتی روز سوم آبان در گفتگویی اعتراف کرد که باقی گذاشتن طرح منع تردد شبانه بعد از برداشتن محدودیتها برای جریمه کردن و چپاول مردم است.

مجری تلویزیون آخوندی گفت: آقای دکتر این منع تردد شبانه داستان عجیب و غریبی شده یعنی دیگه شده شوخی که حالا همه امور الآن انجام شد، همه محدودیتها عملاً برداشته شد، یعنی ماسک زدن که آمده تا سطح بسیار پایینی، مسافرت می‌روند همه کاری می‌کنند، ولی این تردد شبانه سر جایش هست به‌نظرتان مؤثر است این محدودیت؟

وی افزود: یک بخش قابل توجهی از جامعه به این نتیجه رسیدند شما طرح تردد شبانه محدودیتش را نگه داشتید که این جریمه‌ها را جمع بکنید و این خیلی خیلی اتفاق بدی است اصلاً فرض کنیم هم‌چنین نیستها ولی افکار عمومی داره به این نتیجه میرسه و این خیلی بد است برای اداره یک کشور برای اعتماد سرمایه ملی خب یک فکری بکنید حداقل اگر به تعبیر آقای دکتر شواهد علمی دارید بیایید شواهد علمی‌تان را مطرح کنید که این فکره دامن زده نشه خیلی فکر بدی است خدا نکند شما به‌خاطر پول جریمه همچین چیزی را نگه داشته باشید...

مسعود یونسیان عضو کمیته علمی ستاد ملی کووید۱۹ درباره همین موضوع گفت:... ببینید ما هر مداخله‌ای که می‌خواهیم انجام بدهیم باید شواهد علمی پشتش باشه و شواهد علمی هم الزاماً شواهد بین‌المللی ممکن است به درد ما بخورد یا نخورد در مورد منع تردد شبانه خب کشورهایی که اصطلاحا زندگی شبانه دارند و در یک فضاهایی هستند تماسهایی با هم دارند احتمالاً برایشان تاثیرگذار بوده اما در جامعه ما مطالعه‌ای که نشان بدهد که این تاثیری داشته و ارزیابی کرده باشند یا اون شواهد بین‌المللی را بومی سازی کرده باشند برایش فایده‌ای را گزارش کرده باشند من تا به‌حال ندیدیم و درخواستم هم کردم که خلاصه چه شواهدی پشت این هست... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9901db30-8396-44c1-b104-1cb213b13381"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات