728 x 90

عملیات قهرمانان کانون‌های شورشی در تبریز، هرسین و زهک علیه حوزه بسیج سپاه پاسداران، قضاییه جلادان و بنیاد فساد و غارت آخوندها

زهک- انفجار در بنیاد فساد و غارت آخوندها و پاسداران موسوم به «شهید و ایثارگران»
زهک- انفجار در بنیاد فساد و غارت آخوندها و پاسداران موسوم به «شهید و ایثارگران»
  • تبریز- انفجار در حوزه بسیج سپاه پاسداران ضدامام سجاد توسط قهرمانان کانون‌های شورشی در پاسخ به مرگ یک زن کارتن‌خواب بر اثر سرما در تهران که جسد او بامداد پنجشنبه ۱۰ اسفند در ایستگاه سعیدی پیدا شد. نمایندگان مجلس ارتجاع با حقوقهای ۲۰۰میلیونی و رانت‌های۲۰۰میلیاردی زندگی می‌کنند اما محرومان کارتن‌خواب در تهران از سرما جان می‌سپارند «نه مجلس نه دولت، نیستند به فکر ملت».

  • هرسین- انفجار در قضاییه جلادان «دادسرای انقلاب» شهرستان هرسین توسط قهرمانان کانون‌های شورشی در پاسخ به کشتار کولبران ستم‌کش کرد به‌ویژه قتل کولبر زحمتکش کرد با شلیک پاسداران جنایت‌پیشه خامنه‌ای در مرز سقز در بامداد یکشنبه ۱۳ اسفند.

  • زهک- انفجار در بنیاد فساد و غارت آخوندها و پاسداران موسوم به «شهید و ایثارگران» توسط قهرمانان کانون‌های شورشی در پاسخ به رأی‌گیری رذیلانه اجباری از مردم سیل‌زده و خانه‌خراب و گرفتار در سیلاب در سیستان و بلوچستان که رژیم ضدبشری به جای هر کمکی برای آنها با قایق صندوق رأی برد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3ac7f5d-7b4e-49b8-be7f-27e24a148936"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات