728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: گسلی بین مردم و حکومت ایجاد شده، مردم هیچ سخنی از ما را باور نمی‌کنند

مجلس ارتجاع - عکس از آرشیو
مجلس ارتجاع - عکس از آرشیو

در جلسه روز چهارشنبه مجلس ارتجاع که بر اثر بحران ارزی و اقتصادی و بی‌پایه بودن بودجه سال ۹۸و همچنین تحولات منطقه و سفر ترامپ به عراق به تشنج کشیده شد، رضایی عضو مجلس آخوندی نیز با اعتراف به گسل بین حاکمیت و مردم گفت: گسلی بین مردم و حکومت ایجاد شده و مردم هیچ سخنی از مارا باور نمی‌کنند:

مجلس رژیم -۱۲دی ۹۷

«این‌که نشد، اسلام را هم ذلیل کردیم و ناتوان کردیم نه اقتصاد اسلامی ساختیم نه سیاست اسلامی و نه اخلاق اسلامی و نه رأفت و تساحل اسلامی را مد نظر قرار دادیم و فرهنگ بداخلاقی خشونت تبعیض و بی‌عدالتی را رواج داده‌ایم. حتی ظلم دسته‌جمعی که عدالت است هم فراهم نشده است و این روش گسلی بین مردم و حکومت ایجاد شده و هیچ سخن راستی را از ما باور نمی‌کنند».

 

دوتن از نمایندگان با اعلام این‌که نرخ واقعی دلار ۱۹هزار تومان است و احتمال بالارفتن قیمت آن تا ۲۰هزار تومان هم هست، خواستار تشکیل جلسه غیرعلنی برای بحث در مورد وضعیت اضطراری شدند.

یکی از اعضای مجلس آخوندی تأکید کرد بودجه سال ۹۸که بر اساس فروش یک میلیون بشکه نفت بسته شده واقعی نیست و اوضاع جامعه به‌خاطر گرانی و تورم فزاینده ملتهب است.

یک نماینده دیگر مجلس ارتجاع نیز در هراس از بالا گرفتن اعتراضات کشاورزان اصفهان به گوشه‌هایی از فساد حکومتی و انزجار عمومی از دستگاه قضایی و دولت اشاره کرد و گفت:

دستجردی، مجلس ارتجاع ۱۲دی ۹۷:

«خب می‌آیند شکایت می‌کنند به کی به وکیل به وزیر به قضا هیچ‌کس جواب نمی‌دهد، ناچار هستند بیایند تو خیابان، تو خیابان هم جوابشان چی است باتون، کتک، چرا اینکار می‌کنید؟ چرا؟ یک شهر اصفهان آتش زیر خاکستر است در آینده هر خطری که بیفتد هم گردن آقای لاریجانی است هم دولت است دولت اینها را امنیتی کرده است دولت مسؤل امنیت است.شکم گرسنه ایمان ندارد. وقتی که حقش را بخوری به همه هم می‌گوید بعد می‌گویی امنیتی شده شما امنیتی کردید. رئیس فولاد مبارکه خیلی واقعاً بد است آقای دکتر لاریجانی تو راهروی مجلس به من پر رو می‌گوید پریروز، آقای کامران می‌خواهی این را بگذاریم رئیس فولاد که به من و تو برسد خاک بر سر تو و خاک بر سر من. این شد این طور شده که من که آدم سفتی هستم و زیر بار نمی‌روم رو داشته باشد و این بکند این راهروهای مجلس آقای دکتر کار چاق کنی می‌کنند این چه کاری است اینها انجام می‌دهند».

 

 

یک نماینده دیگر مجلس آخوندی نیز درباره بحران درونی رژیم ضمن وحشت از فوران اعتراضات و استعفاهای اعضای مجلس آخوندی، نسبت به پیامدهای این کشمکشها برای تمامیت نظام هشدار داد:

یوسفی، مجلس ارتجاع ۱۲دی ۹۷

«به هر حال شرایط کشور ما در شرایط حاضر شرایط خاصی هست و بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به انسجام داریم متأسفأنه ما در دو سه هفته اخیر اقداماتی را در مجلس شاهد بودیم حالا چه به‌صورت استعفا چه به‌صورت اعتراض که به شکلی بوده که به هر حال فهم مردم و تعبیر مردم در واقع تنزل جایگاه مجلس بوده در عالم سیاست می‌گویند اگر کسی بازی را شروع کرد الزاماً به این معنی نیست که بتوانه آن بازی را ادامه بده و تمام بکنه به‌نظر میرسه اعتراضی که هفته گذشته در مجلس اتفاق افتاد نتیجه اعتصابهایی بود که هفته‌های قبلش اتفاق افتاد و متأسفانه...».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36013f45-c6a5-454f-adc2-6c285faff680"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات