728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: احتمال زمین‌گیر شدن نظام در خیابانهای تهران

ترس رژیم آخوندی از قیام مردم ایران
ترس رژیم آخوندی از قیام مردم ایران

رحیمی جهان‌آبادی عضو مجلس ارتجاع، ضمن اعتراف به بن بست دوران پایانی رژیم آخوندی، هشدار داد که اختصاص بودجه برای مداخلات منطقه‌ای رژیم دیگر نمی تواند مثل گذشته مثمر ثمر باشد، بلکه می‌تواند نظام را «در خیابانهای تهران زمین‌گیر» کند.

 

رحیمی جهان‌آبادی گفت: زمانی که اتحاد جماهیر شو روی سرنگون شد ۱۳هزار کلاهک اتمی داشت در بیش از بیست کشور نفوذ خارجی و حضور خارجی داشت ایستگاه فضایی میر داشت اما در خیابانهای مسکو تکه پاره شد و امنیتش و تمامیت ارضی شو روی از بین رفت.

 

نماینده مجلس ارتجاع ضمن اشاره به این‌که "در زمینه سیاست خارجی هزینه‌های زائد زیادی وجود دارد" هشدار داد: «اگر چه نفوذ و حضور ما در منطقه مهم است، اما یک نکته را نباید فراموش کرد و آن این است که بعضی اوقات ممکن است هزینه‌های زائد ما را در خیابانهای تهران زمین‌گیر کند».

 

رحیمی جهان‌آبادی گفت: «امروز مردم برای تأمین معیشت خودشان و برای پر کردن شکم‌های فرزندان خود مشکل دارند. ما اگر نتوانیم هزینه‌های اضافی سیاست داخلی و خارجی را درمان کنیم، هزینه‌های سنگینی را تقبل خواهیم کرد. آسیب به امنیت ملی ما نه توسط دشمنان که در خیابان شهرهای ما رخ می‌دهد.

 

هشدار نماینده مجلس به احتمال زمین‌گیر شدن نظام در حالی است که اقشار جامعه در روزها و هفته‌های گذشته شاهد تظاهرات اعتراضی و اعتصاب نسبت به مشکلات معیشتی، گرانی، بیکاری، تعطیلی کارگاهها بودند که به سرکوب و بازداشت و شکنجه نمایندگان کارگران انجامیده است.

 

داوود محمدی عضو دیگر مجلس ارتجاع امروز یکشنبه ۱۶دیماه به بحرانهای گریبانگیر رژیم اعتراض و نسبت به فروپاشی رژیم ابراز نگرانی کرد و گفت:‌ ارکان نظام باید بدانند دشمن به چیزی جز فروپاشی راضی نخواهد شد.

وی گفت: کشور دچار بحران اقتصادی است و آمریکا با همه قدرت و سرمایه‌گذاری فراوان قصد دارد ما را از پای در آورد. بدون شک فشارها و توطئه‌های خارجی و تحریمها توسط دولت آمریکا مؤثر واقع شده است.

 

طی هفته‌های گذشته کارگران نیشکر هفت تپه در شهر شوش اعتصاب خود را به خیابانهای شهر کشاندند و بازاریان و دانشجویان و معلمان از آنها حمایت کردند. و در نهایت منجر به بازداشت و تهدید نمایندگان کارگران و شکنجه اسماعیل بخشی نماینده کارگران شد.

همچنین کارگران فولاد اهواز اعتصاب کردند و همزمان با اعتصاب، تظاهرات خود را به خیابانهای شهر اهواز کشاندند و رژیم آخوندی مجبور به بازداشت و تهدید تعدادی از کارگران شد.

 

در نمایشهای جمعه این هفته رژیم آخوندی، خطر قیام و سرنگونی توسط نمایندگان خامنه‌ای هشدار داده شد:

آخوند ملکیان امام‌جمعه خامنه‌ای در شاهین‌شهر درباره خطر قیام و مجاهدین گفت: مجاهدین در حال برنامه‌ریزی فتنه‌گری در کشور مان هستند و خواب فتنه‌ای دیگر را در سال ۹۷را (می بینند اما) شکست دیگری به کارنامه مجاهدین افزوده خواهد شد.

 

آخوند حجازی در جمعه‌بازار گچساران گفت: حواس‌ها باید جمع باشد چرا که دشمن برای ۹۸هم فتنه‌ها دارد.

درفتنه ۸۸عکس امام راحل را پاره کردند تا جایی که دشمنان امیدوار شدند که نظام در سراشیبی سقوط است

وی به خطر بحران درونی رژیم در این شرایط شاره کرد و افزود: برخی خامنه‌ای را به چالش کشاندند و می‌گویند این مشکلاتی که در مملکت وجود دارد مشکل گرانی، بیکاری و معیشت به رهبر مربوط است و در همین ۹دی هم مرگ بر منافق و فتنه‌گر نگفتند.

آخوند حجازی با اعتراف به دیکته شدن شعارها و برنامه نمایشهای جمعه از سوی ولی‌فقیه ارتجاع اضافه کرد: شعاری که از تهران به سراسر کشور ارسال شده باید همانها گفته شوند، شعاردهندگان هم از قبل مشخص شده‌اند،بنابراین فرد دیگری حق ندارد شعاری غیر از آن که مشخص شده بگوید

 

امام جمعه رژیم در کرمانشاه، آخوند حجتی درباره وضعیت رژیم در مرحله پایانی گفت: بعضی‌ها تصور کردند جمهوری اسلامی مانند یک محتضر رو به قبله، نفس‌های آخر را می‌کشد.

امام جمعه رژیم در لنگرود، آخوند سلیمانی گفت: امروز مسؤولین باید به هشدار خامنه‌ای پیرامون فتنه ۹۸دقت و توجه داشته باشند.

آخوند رضایی امام جمعه رژیم در رامسر گفت: (عده‌یی) جان باختن دانشجویان در حادثه را فرصت مغتنمی برای تسویه‌حساب سیاسی خود با مدیریت دانشگاه برشمردند؛ غافل از این‌که ملتهب کردن اوضاع و تحریک دانشجویان خواست آمریکا و ضد انقلاب است؛ این افراد چرا با آنها به این بهانه هم‌سو شدند؟

آخوند رهبر امام جمعه رژیم در اصفهان گفت: برخی می‌گویند چرا خامنه‌ای کاری نمی‌کند... عده‌یی با این صحبتها در حال توطئه هستند تا تیر و ترکش‌ها را مغرضانه به سمت مقام ولایت جهت بدهند...

آخوند قریشی امام جمعه خامنه‌ای در ارومیه نیز گفت: برخی مدیران و مسئولانی که در بزرگداشت ۹دی حضور نداشتند باید در مسیر بصیرت و همراه مردم حرکت کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a19a7fc-cd3c-453b-ad84-96ddc6ededa2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات