728 x 90

عرب نیوز: زمان آن فرا رسیده است که مرتکبان کشتار سال۱۹۸۸ در ایران به دست عدالت سپرده شوند

قتل عام ۶۷
قتل عام ۶۷

یکی از فجیع‌ترین جنایات رژیم که تا هفته گذشته به‌نظر می‌رسید به وسیله جهان فراموش شده است، قتل‌عام دهها هزار زندانی سیاسی از جمله زنان و نوجوانان در سال۱۹۸۸ بود.

با این حال سرانجام گروهی از کارشناسان حقوق‌بشر سازمان ملل متحد، با اشاره به این‌که اقدامات رژیم ممکن است، به جنایات علیه بشریت بالغ شود، نامه‌یی در مورد این کشتار به دولت ایران نوشتند.

در این نامه هم‌چنین از جامعه جهانی خواسته شده است برای تحقیق درباره این بی‌رحمی از جمله انجام تحقیقات بین‌المللی اقدام کند ...

پایه‌های ساختار قدرت رژیم فعلی با رهبری خامنه‌ای، بر روی این قتل‌عام بنا شد.

دنیا باید بداند که مقاماتی که اکنون در ایران در رأس امور هستند، سر سپردگی واقعی و وفاداری بی‌دریغ شان به رژیم بنیادگرا و اهدافش را با هیچ‌گونه تردیدی درباره فرمان و اجرای یکی از بزرگترین جنایات سیاسی قرن بیستم را نشان دادند.

جامعه بین‌المللی باید اقدامات بیشتری را برای شناسایی، آن دسته از مقامات ایرانی که مرتکب جنایات علیه بشریت شده‌اند، انجام دهد و از آنها حسابرسی کند. (سایت عرب نیوز۲۴آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd485765-b859-409b-aec2-673a7e3d9d72"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات