728 x 90

عباس آباد مازندران - تهاجم کانون‌های شورشی و انفجارهای پیاپی در دادگستری قضاییه جلادان در شهرستان عباس‌آباد

  • عباس آباد مازندران - تهاجم کانون‌های شورشی و انفجارهای پیاپی در دادگستری قضاییه جلادان در شهرستان عباس‌آباد شنبه شب ۲اردیبهشت در پاسخ به حمله و شلیک مأموران دادستانی و انتظامی به کشاورزان ستمدیده روستای دانیال در متل قو در روز ۲۶فروردین و شهادت ۲تن از اهالی و مجروح شدن ۵تن دیگر در مقابله با مصادره و غصب زمینهایشان با یک وقف‌نامه جعلی توسط مأموران دادستانی جلادان.
  • مأموران دادستانی رژیم با یک وقف‌نامه مجعول که با همکاری اداره اوقاف تهیه شده بود همراه نیروی سرکوبگر انتظامی به روستای دانیال رفتند تا زمین‌ها و مراتع کشاورزان و مردم را مصادره کنند. جوانان دلاور به مخالفت و مقابله برخاستند اما وحوش انتظامی بی‌دریغ شلیک کردند. دو جوان بی‌گناه به نام سیامک کلاری و میرزاعلی کلاری در اثر تیر مستقیم جان باختند و ۵نفر دیگر مجروح شدند.
  • رسانه‌های حکومتی تلاش کردند این درگیری را نزاع بین اهالی نشان دهند ولی حتی خبرگزاری صدا و سیمای رژیم به حمله و تیراندازی برای سلب مالکیت از کشاورزان و اهالی به بهانهٔ «موقوفه» اعتراف کرد.
  • زمین‌خواری، کوه‌خواری، تصاحب زمینهای کشاورزی، جنگل‌ها، دشتها و دریاها از مهم‌ترین منابع درآمدهای نجومی پاسداران و مافیاهای حکومتی با سندسازی اوقاف و قضاییه جلادان به قیمت فقر و بی‌خانمانی هر چه بیشتر مردم است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70f70f32-d948-4688-8043-9d563bcfb0b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات