728 x 90

طنین فریاد مردم ایران در کنفرانس واشنگتن

همزمان با اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و سخنان رئیسی جلاد، کنفرانسی در واشنگتن، با حضور شخصیتهای برجسته سیاسی و نمایندگان کنگره برگزار شد.

موضوع سخنرانیهای شخصیتهای شرکت‌کننده در این کنفرانس، حمایت از مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران، برای برقراری یک جمهوری دمکراتیک و غیراتمی بر اساس جدایی دین از دولت بود.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی در پیامی به این کنفرانس گفت: ما خواهان این هستیم که جهان حق مردم ایران برای سرنگونی را به‌رسمیت بشناسد. ما خواهان این هستیم که حق آنها را برای برقراری آزادی و دموکراسی و یک جمهوری مبتنی بر جدایی دین از دولت به‌رسمیت بشناسند

در این کنفرانس مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا تا ژانویه ۲۰۲۱ شرکت کرد و طی یک سخنرانی از جمله گفت: رئیسی رئیس‌جمهور مردم ایران نیست. نیروهای مقاومت در داخل ایران این ایرانیان شریف و میهن‌پرست از همیشه قویتر بوده و به تمامی حامیانشان امید می‌دهند. هرگز یک دیکتاتوری مثل شاه یا سلطنتی دیگر در ایران برقرار نخواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/752e4c3c-8851-4e1f-ac42-7784329c3c67"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات