728 x 90

طلایه‌های جنگ آخوندها کمی پس از کفن و دفن جلاد۶۷

حضور خامنه‌ای بر سر اجساد بالگرد سقوط کرده
حضور خامنه‌ای بر سر اجساد بالگرد سقوط کرده

برآورد ناظران بیرونی از وضعیت دیکتاتوری آخوندها

روز یک‌شنبه ۶ خرداد تلگراف چاپ انگلستان در گزارشی نوشت: رژیم پوسیده ایران در آستانه فروپاشی است.

این رسانه معروف انگلیسی سپس از سیاست‌گذاران غربی خواسته است که غرب به جای مماشات با رهبران این نظام، به سقوط آن کمک کنند.

تلگراف در این گزارش به انزوای اجتماعی شدید رژیم و انزجار مردم از آن اشاره کرده است و همزمان به بی‌آبرویی رژیم در عرصه انتخابات پرداخته و سپس به مرگ رئیسی اشاره کرده و تأکید کرده است غرب باید از این فرصت برای سرنگونی این دیکتاتوری استفاده کند،

این البته بخش‌هایی کوتاه از گزارش یک رسانه خارجی است اما در داخل کشور و به‌ویژه در درون رژیم چه می‌گذرد که ناظران بیرونی را به چنین نتیجه‌گیریهایی می‌رساند؟

این همان نکته مهمی است که نباید از آن غافل شد. برای درک بهتر موضوع خوب سری هم به اندرونی رژیم بزنیم و نگاهی به آنجا بکنیم!

 

درون نظام چه خبر است؟

آن‌هم در شرایطی که هنوز مراسم کفن و دفن جلاد ۶۷ با آن‌همه سر و صدا و جنجال‌سازیهای آخوندی تمام نشده اما جنگ دستجات مختلف باند خامنه‌ای برای تقسیم مجدد قدرت و ثروتهای به یغما رفته مردم ایران شروع شده است!

در این میان اولین افشاگریها (اگر بتوان اسمش را افشاگری گذاشت چرا که مردم تمامی این موارد و بیش از اینش را می‌دانند و پیش‌تر روی دایره ریخته‌اند) اما به‌هرحال اکنون جنگ‌وجدال مافیاهای مختلف درون نظام آغاز شده است. در یکی از این موارد، سایت خبر فوری رژیم با انتشار یک گزارش اینفوگرافی ساده و روشن ۲۱ مورد از انبوه فساد‌های مالی قالیباف و بستگانش را که سران مافیای خانوادگی او را تشکیل می‌دهند، به نمایش گذاشته است.

نگاهی کوتاه به همین اینفوگرافی نشان می‌دهد که قالیباف یعنی؛

 

پاسدار قالیباف به‌مثابه «مشت نمونه خروار»!

پاسدار قالیباف همان پاسدار چماقداری است که؛

از دهه ۶۰ در کف خیابان‌ها با جوانان مجاهد و پیشتاز این مملکت جنگ می‌کرده و خون می‌ریخته،
همان پاسداری که در جریان جنگ ضدمیهنی در شمار دست‌اندرکاران فرستادن میلیون‌ها ایرانی به تنور مرگبار جنگ، نقش سرکردگی داشته،
همان پاسداری که در جریان قیام ۱۸تیر و پس از آن، دست در خون دانشجویان مبارز و آگاه این میهن کرده بود،
و در دوره‌های بعدی قیام هم به چماقداری خود در کف خیابان افتخار می‌کرد،

اکنون ببینید که روایت رسانه‌های همین دیکتاتوری از دستمزدی که قالیباف و باندش گرفته، چیست؟

پاسداری که در تمامی این سال‌ها چگونه مزد جنایت‌هایش را از خامنه‌ای با چپاول منابع ثروت ملی مردم ایران گرفته است.

به همین اینفوگرافی نگاه کنید و در آیینه آن، نه فقط پاسدار قالیباف بلکه اثر انگشت تمامی دیگر پاسداران و سران و سرکردگان این نظام را ببینید!

راستی کدام‌یک از سران و سرکردگان این نظام هستند که جنجال بالاکشیدن املاک نجومی نداشته باشند؟

در قاچاق ارز و بالاکشیدن پول مردم به اسم مؤسسات خیریه؟! و بردن پول و طلا به خارج کشور پرونده نداشته باشند؟

کدام‌یک از سرکردگان و اعضای حتی میان رتبه این دیکتاتوری هستند که خودشان و اعضای خانواده‌اشان و حتی همسرانشان دستی در فساد‌های نجومی نداشته باشند؟

کارنامه‌اشان آکنده از سفرهای لاکچری آن‌چنان به خارج از کشور نباشد؟ و...

تک به تک تابلوهای این اینفوگرافی را ببینید و آن را ضرب‌در اسامی تمامی سران و سرکردگان این نظام و مدیران و مزدورانش کنید، تا روشن شود که در روزهای آینده که تنور جنگ قدرت گرم خواهد شد، باید آماده دیدن چند اینفوگرافی دیگر از این دست باشیم؟!

راستی که روزهای شیرینی در پیش است!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b03a6783-ee47-4fed-b2aa-0efe18f04a64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات