728 x 90

طرح صیانت فضای مجازی و بی‌اعتباری مجلس ارتجاع

فضای مجازی - عکس از آرشیو
فضای مجازی - عکس از آرشیو

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی در مقاله‌ای به تاریخ ۲۲مهر با اعتراف به اعتراض گسترده مردم به طرح صیانت فضای مجازی و سانسور و فیلترینگ آن توسط مجلس ارتجاع نوشت: «طرح صیانت هم مثل فیلترکردن تلگرام جواب نمی‌دهد/ مجلس را بی‌اعتبار نکنید».
جمهوری اسلامی در مقاله خود با اعتراف به اعتراضات گسترده مردمی نوشت: «با مطرح شدن دوباره طرح صیانت در مجلس یازدهم، این روزها مطالب عجیبی از بعضی نمایندگانی که بررسی این طرح را در کمیسیون مربوطه برعهده دارند شنیده می‌شود که حیرت‌آور است.
یکی می‌گوید حتی اگر مردم نخواهند هم ما کار خودمان را می‌کنیم. دیگری می‌گوید همه موظفند هر چه ما تصویب کنیم را بپذیرند و آن دیگری می‌گوید سیل فحش مردم به طرف من سرازیر شد که چرا دنبال تصویب این طرح هستم.
اصرار بر مخالفت با خواست منطقی مردم، به‌هیچ‌وجه از حقوق نمایندگان مجلس نیست».
مقاله جمهوری اسلامی در پایان با ابراز وحشت از «زیان بزرگی که در این ماجرا متوجه نظام و کشور می‌شود» اعتراف کرد «طرح صیانت، آشکارا درصدد محدود ساختن آزادی استفاده مردم از امکانات علمی و فنی پیشرفته روز دنیاست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/42bfbdbd-b08b-4712-9906-e9a1d05d630e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات