728 x 90

صدا و سیمای رژیم: حمله سایبری به سدهای ایران

یکی از سدهای ایران -عکس از آرشیو
یکی از سدهای ایران -عکس از آرشیو

تلویزیون حکومتی رژیم آخوندی به‌نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد، در دو هفته گذشته سیستم‌های مربوط به جمع‌آوری و ارزیابی میزان ذخایر سدهای کشور به‌طور کامل قطع شده است. امروز حتی دسترسی کارکنان شرکت نیز به فضای مجازی از جمله نرم‌افزار واتس آپ که تا پیش از این کارکنان شرکت برای برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کردند نیز از بین رفته است.

سایت حکومتی انتخاب روز چهارشنبه ۳آذر به‌نقل از صدا و سیمای حکومتی نوشت: در دو هفته گذشته سیستم‌های مربوط به جمع‌آوری و ارزیابی میزان ذخایر سدهای کشور به‌طور کامل قطع شده است.
یک منبع آگاه در گفتگویی تلفنی گفت، در دو هفته گذشته سیستم‌های مربوط به جمع‌آوری و ارزیابی میزان ذخایر سدهای کشور به‌طور کامل قطع شده است، به‌نحوی که در این مدت هیچ‌گونه دسترسی به میزان ذخایر سدهای کشور وجود نداشته است.
او با بیان این‌که اگر چه بخش انفورماتیک شرکت مدیریت منابع آب خبر حمله سایبری را تأیید نمی‌کنند اما شرایط به‌وجود آمده نشان‌دهنده قوت گرفتن حمله سایبری است.
امروز حتی دسترسی کارکنان شرکت نیز به فضای مجازی از جمله نرم‌افزار واتس آپ که تا پیش از این کارکنان شرکت برای برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کردند نیز از بین رفته است.
سرکرده دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو اخبار منتشر شده در خصوص حملات سایبری به سیستم اطلاعات سدهای کشور را تکذیب کرد ولی گفت برخی محدودیتها از سوی وزارت نیرو برای افراد خارج از سیستم به‌منظور دسترسی به اطلاعات اعمال شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5198b2c8-aa99-4aa8-a7b6-6896a8be402f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات