728 x 90

شکوه و شکایت ادامه‌دار رژیم برای ششمین روز متوالی از استقبال و حمایت اکثریت مجلسین ایتالیا از خانم رجوی و مقاومت ایران

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

شکوه و شکایت ادامه‌دار رژیم برای ششمین روز متوالی

از استقبال و حمایت اکثریت مجلسین ایتالیا از خانم رجوی و مقاومت ایران

فراخوان مجدد به خامنه‌ای و رئیسی و دیگر سرکردگان رژیم به یک دادگاه بی‌طرف بین‌المللی

دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران امروز (دوشنبه۲۶ تیر) برای ششمین روز متوالی به شکوه و شکایت درباره حضور خانم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت در کمیسیون خارجه پارلمان ایتالیا و استقبال نمایندگان و سناتورهای ایتالیایی از ایشان و حمایت اکثریت مجلسین ایتالیا از طرح ۱۰ ماده‌ای برای آینده ایران پرداخت.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم درباره میزبانی کمیسیون روابط خارجی پارلمان ایتالیا از خانم مریم رجوی، حمایت «تعداد بسیار زیادی از نمایندگان پارلمان ایتالیا» را خاطرنشان گفت: «اقدام رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران در این رابطه به‌طور جدی و فوری انجام شده میزبانی از مجاهدین در هیچ سطحی از سوی هیچ طرفی و هیچ دولتی قابل دفاع و قابل توجیه نیست».

قبل از او روز ۲۱تیر سفارت رژیم در ایتالیا در اطلاعیه‌اش و معاون وزارت‌خارجه رژیم به هنگام احضار سفیر ایتالیا در تهران و اعضای مجلس و رسانه‌های رژیم همین اراجیف را تکرار کرده بودند که با پاسخ وزیر خارجه ایتالیا مواجه شد که گفت دعوت از جانب دولت یا وزارت‌خارجه نبود اما «ما در یک دموکراسی هستیم و هر کس هر کاری را که صلاح می‌داند انجام می‌دهد، بدون این‌که قوانین بین‌المللی یا ملی را نقض کند و در این مورد هیچ نقضی صورت نگرفته است ».

کنعانی از سوی پدرخوانده و بانی اصلی تروریسم بین‌المللی و رکورد دار اعدام و شکنجه در جهان امروز، افزود: «میزبانی از سرکردگان و اعضای مجاهدین در هر سطحی و توسط هر کشوری و در هر شکل آن مصداق بارز حمایت از تروریسم تحریک و تشویق تروریسم است و با مسئولیت بین‌المللی دولتها در مبارزه با تروریسم در تعارض کامل و آشکار هست و به‌ویژه با شعارهای حقوق‌بشری و ادعاهای حقوق‌بشری این‌گونه از دولت از جمله دولتهای اروپایی کاملاً در تعارض هست».

سخنگوی امیرعبداللهیان پادوی نیروی قدس که در کسوت دیپلمات در آمده گفت: رژیم در پیگرد قانونی اعضا و رهبران مجاهدین از همه ظرفیتهای موجود در حوزه سیاسی دیپلماتیک حقوقی و هم‌چنین از ظرفیتهای موجود در حوزه پلیس بین‌الملل استفاده خواهد کرد. وی با بیان این‌که «متأسفانه بسیاری از دولتها... در این زمینه به مسئولیت‌هایشان تاکنون عمل نکردند»، اذعان کرد، هیچ‌کس کمترین ارزش سیاسی یا حقوقی برای چرندیات این رژیم علیه مجاهدین قائل نیست و تنها میدان مانور این رژیم معاملات و زد و بندهای کثیف است.

ظریف وزیر خارجه روحانی در اسفند ۱۳۹۹ اعتراف کرد: «وزارت امور خارجه ما از وقتی که چشم باز کرده با مسائل امنیتی مواجه بوده، دستور کاری که برای وزارت‌خارجه تعیین شده، از ابتدای انقلاب، دستور کار سیاسی امنیتی بوده» است.

مقاومت ایران هم‌چنان‌که تاکنون بارها اعلام کرده است خامنه‌ای و رئیسی و دیگر سرکردگان رژیم آخوندی را به دادگاههای بین‌المللی دعوت می‌کند تا با همه دعاوی و مدارک و اسنادشان علیه مجاهدین و مقاومت ایران حضور پیدا کنند. انبوه شاهدان و مدارک غیرقابل انکار مقاومت ایران در مورد ارتکاب جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی و جنایت جنگی توسط خامنه‌ای، رئیسی، اژه‌ای و دیگر سران رژیم و سرکردگان سپاه پاسداران برای برگزاری این دادگاه آماده است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۶ تیر۱۴۰۲ (۱۷ ژوییه ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34519691-9867-4e75-9eab-8a388a29af0d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات