728 x 90

شکنجه و تحقیر زندانیان در خرم‌آباد توسط نیروی سرکوبگر انتظامی

شکنجه و تحقیر زندانیان در خرم‌آباد توسط نیروی سرکوبگر انتظامی
شکنجه و تحقیر زندانیان در خرم‌آباد توسط نیروی سرکوبگر انتظامی

تلویزیون رژیم آخوندی روز سه‌شنبه ۲۳شهریور، گزارشی از صحنه‌های شنیع شکنجه و گرداندن زندانیان را در سطح شهر خرم‌آباد پخش کرد (هرانا ۲۳شهریور).

در فیلم منتشر شده چند زندانی در خرم‌آباد برخلاف اصل حفظ کرامت انسانی توسط نیروهای جنایتکار انتظامی در خیابانهای این شهر گردانده شدند.

رژیم آخوندی در سالهای اخیر از این شیوه قرون‌وسطایی برای ارعاب جامعه بارها استفاده کرده است که البته جز بر نفرت مردم از نظام آخوندی نیفزوده است.

 

لازم به یادآوری است که پیش از این نیروی سرکوبگر انتظامی روز سه‌شنبه ۱۵مهر۹۹ در یک اقدام جنایتکارانه به شکنجه و تحقیر ۵جوان در ملأعام تحت عنوان «اراذل و اوباش» و گرداندن آنها بر روی خودرو در منطقه مشیریه تهران دست زد.

همچنین در ۸مهر ۹۹ نیز نیروی سرکوبگر انتظامی اقدام به گرداندن یک جوان در خیابان و ضرب و شتم او در مقابل چشم عابران کرد..

همان زمان پاسدار سرتیپ سید مجید میراحمدی جانشین معاون اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح رژیم آخوندی اذعان کرد که این اقدامات جنایتکارانه به دستور خامنه‌ای انجام می‌شود. وی «مطالبه اصلی خامنه‌ای را خشکاندن ریشه‌های ناامنی در جامعه» عنوان کرد و گفت: «امروز موضوع سلب آسایش مردم توسط افراد شرور و اراذل و اوباش تکلیف مهمی است که برعهده همه نیروهای مسلح و از جمله نیروهای انتظامی است» (سایت جوان آنلاین سپاه پاسداران ۲۱مهر ۹۹).

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7d5677e-5ab6-4edc-bf76-5c768b87fe3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات