728 x 90

شکستن رکورد کرونا و باز هم اصرار برای گرفتن قربانی

آتش کرونا هم‌چنان برگ‌های زندگی را می‌سوزاند و جلاد هم‌چنان بر طبل کار می‌کوبد.

آخوند روحانی: «ضدانقلاب در رسانه‌های بیگانه خودش و در فضای مجازی مداوم تبلیغ می‌کند که باید همه کارها تعطیل بشود».

کرونای ولایت اما افزایش مرگ را شایعه و نگرانی را بی‌مورد می‌داند.

شبکه ۱ تلویزیون حکومتی ۱۶خرداد ۹۹: «با افزایش روند مبتلایان به کرونا در کشور مان که دیروز رکورد بی‌سابقه بیش از ۳۵۰۰مبتلا را شکست، نگرانی‌ها در خصوص موج بازگشت کرونا قوت گرفته».

یک کارشناس حکومتی اعتراف کرد که آمار مبتلایان حتی از اسپانیا و سایر کشورها بیشتر است: «حالا ما خیلی از آمارهایمان از برخی از کشورهای اروپایی در حال حاضر بیشتر است خود اهواز از هلند از چند تا اسپانیا حتی ما از الآن در حال حاضر فوتی هایمان و آمارمان بالاتر است آنها توانسته‌اند کنترل بکنند ما داریم می‌رسیم به بالاترین پیک آن و فرصت متأسفانه نداریم»(دکتر مجتبی اعتمادی ۱۶خرداد ۹۹).

آخوند روحانی: «شایعه درست نکنیم بی‌خودی. یک چیزی را بزرگ نکنیم، در یک جا ما شاهد یک پیک این اپیدمی هستیم و منشاء آن یک عروسی بوده».

یک روزنامه حکومتی نوشت: «شنیده می‌شود که باز مثل مسائل و مشکلات قبلی تقصیر به گردن مردم می‌افتد که چرا مردم فاصله اجتماعی را رعایت نکردند یا چرا به خیابان آمدند؟ اما کسی نمی‌گوید چرا قرنطینه‌ها به این زودی برداشته شدند»(آفتاب یزد ۱۷خرداد ۹۹).

آخوند روحانی: «ما در این شرایط چاره‌ای نداریم یعنی هیچ راه دومی نداریم در کشور باید کار کنیم».

این است اعتراف به خفگی و قربانی کردن سلامت مردم پای امنیت نظام.

یک شهروند: «ساعت ۵ مرکز غربال‌گری ایرانشهر تعطیل است بعد مدعی هستند ما کرونا را شکست می‌دهیم این از شیوه مدیریت است که ملت تا الآن اینجا الاف هستند».

بی‌علت نیست که مردم کرونای ولایت را عامل اصلی قتل ملت می‌دانند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2c89b00-abe9-443a-8624-dea1d982b685"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات