728 x 90

شو‌ر شدن آش «مشت محکم» به تحریم‌کنندگان و ماله‌کشی پزشکیان در تلویزیون حکومتی

پزشکیان
پزشکیان

شو رشدن آش «مشت محکم» به تحریم‌کنندگان

و ماله‌کشی پزشکیان در تلویزیون حکومتی

تلویزیون رژیم – ۲مرداد ۱۴۰۳

پزشکیان: در مجلس من یک حرفی زدم یک عده سوءاستفاده کردند تصور این‌جوری در بیرون شد که من گفتم اون‌هایی که نیامدند رأی بدهند مشت زدیم اون‌هایی که رأی ندادند نه، اون‌هایی که نمی‌خواستند مردم بیایند اونهایی هم که نیامدند مردم ما هستند ماها خدمت‌گذار مردم هستیم. مدیران ما مسئولان ما حق ندارند برای مردم قیافه بگیرند وظیفه‌ام هست اگر هم از دستم برنیآمد با عذرخواهی بگو شرمنده قانون اجازه نمیده از دست ببخشید که نمی‌توانم کمکت کنم...

 

تلویزیون رژیم - ۲مرداد ۱۴۰۳

گوینده: رئیس‌جمهور منتخب در پاسخ به پیام تبریک زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت مردم مظلوم غزه امروزه بیش از هر زمان در معرض تهاجم وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست قرار گرفتند و توانستند مقاومت بی‌نظیری از خود نشان بدهند.

آقای پزشکیان در این پیام باز هم حمایت کامل مردم و دولت ایران را از آرمان آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

 

گرگ‌ها یکدیگر را از هم می‌درند

 

مصرف رقم‌سازی‌های تقلبی برای آرام‌سازی جنگ گرگ‌ها توسط حداد عادل:

امروز در شرایطی هستیم که یک‌طرف حدود ۱۴میلیون رأی داشته و پیروز نشده

و یک‌طرف با بیش از ۱۶میلیون پیروز شده است

 

مجاهدینی که در آلبانی نشستند روی این آتش نفت می‌ریزند

ما فکر می‌کنیم خودمانیم که داریم با هم دعوا می‌کنیم ولی دیگران طراحی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس(۲مرداد)، ‌حداد عادل در جلسه‌یی تصریح کرد: امروز در شرایطی هستیم که یک‌طرف حدود ۱۴میلیون رأی داشته و پیروز نشده و یک‌طرف با بیش از ۱۶میلیون پیروز شده است. این شرایطی است که دشمن طمع می‌کند بتواند در کشور یک جنگ حیدری-نعمتی راه‌بیاندازد تا این دو طرف به جان هم بیفتند. اینجاست که رهبری تذکر می‌دهند و می‌فرمایند حتی مواظب دست خارجی باشیم؛ فرض کنیم مجاهدینی که در آلبانی نشستند مطلبی به‌اصطلاح به طرفداری از این‌طرف می‌نویسند و یک حرفی به طرفداری از آن‌طرف و روی این آتش، نفت می‌ریزند، ما هم فکر می‌کنیم خودمانیم که داریم با هم دعوا می‌کنیم ولی دیگران طراحی می‌کنند. پس باید نهایت هوشمندی را به خرج داد و باید قبول کرد که این یک رقابت بوده و ما پیروز نشدیم ولی باید ببینیم چه چیزی برای ما اصل است.

 

پزشکیان:

همه با هم به‌سمت سیاست‌های کلّی مقام معظم رهبری حرکت کنیم

خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲مرداد ۱۴۰۳ - پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «قدم اول ما این است که کابینه‌ای را انتخاب کنیم که نماد ‎وفاق ملی باشد. باور کنیم که کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود. باید کابینه‌ای متشکل از افراد متخصص، کارشناس صاحب تجربه، صادق و راستگو و با مشورت جناح‌های مختلف انتخاب کنیم و همه با هم به سمت عزت و قدرت مطابق برنامه‌های توسعه ملی و سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری حرکت کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53042eba-fba0-4f04-9f93-81a43cfc56ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات